Denmark, Sweden · 4 Days · 5 Moments · July 2017

Sverige 2017

Så går turen hjemad igen. 🚙💨 Tak for dennne gang Sverige. Vi ses! 🇸🇪 🔜🇩🇰

3 August 2017

☔️Det regnede i dag, så vi tog en tur til Ljungby og kiggede på butikker. Da vi kom hjem lavede farmor en kop kaffe. ☕️🍩 Vi fandt også terningerne frem, så vi kunne spille en omgang 10.000. 🎲 Bjarke vandt. Derefter slappede vi af og Bjarke fik taget sig et bad i regnen. 🌧 Senere cyklede Bjarke og farfar en tur ned til rævestien, da det pludselig begyndte at tordne. ⛈Så de fik fart på hjemad. 🚴🏽🚴🏽

2 August 2017

Efter morgenmaden, var Bjarke og farfar atter på farten. 🚴🏽🚴🏽 Så farmor og jeg hyggede her hjemme med en bog i haven. ☀️ Mens vi sad og nød solen fik vi da også lige besøg af Bambi, som gik rundt og nød sin frokost i marken foran os. 🦌🌾 Senere fandt vi flere kanteraller, ved vores særlige svampe-sten. Det blev til 150g. Til aften kørte vi en elg-tur, dog uden held. Vi fik kun set en masse rådyr og harer. Heldigvis havde vi både pandekager og blåbær tilovers fra i går, så de blev nydt som dessert da vi kom hjem. ☺️

1 August 2017

🚴🏻🚴🏽Bjarke og farfar har cyklet rundt idag, mens farmor og jeg har handlet ind. Frokosten spiste vi i haven. Derefter kørte vi ud i skoven for at plukke blåbær til vores pandekager. Det blev til 300g blåbær og 100g kanteraller i dag. 🌲🌳 Vi spiste aftensmad på caféen, og senere bagte vi vores blåbærpandekager som vi nød i stuen. 🥞😋

31 July 2017

Så kom vi til skønne Sverige. 🇸🇪 ⛴ Vi tog færgen her over, og ankom i sommerhuset ca. kl. 14. Farfar og Bjarke gik selvfølgelig i gang med det samme, så nu er græsser slået. Imens gik farmor og jeg på svampejagt i skoven. Det blev til 450g kanteraller og en flot Karl Johan svamp på 150g. 🍄🍃 Det blev til en lækker forret inden aftensmaden.