North America · 19 Days · 21 Moments · July 2017

24 July 2017

Så blev det sidste dag i New York. 🏙 Vi pakkede vores kufferter og forlod hotellet om morgenen, for at finde en Diner hvor vi kunne få det sidste ægte måltid amerikansk morgenmad. 🥞🥓🍳🤤 Efterfølgerne kiggede vi lidt på butikker, inden vi gik tilbage til hotellet for at tage en bus mod lufthavnen. ✈️ Tak for denne gang USA - vi ses! 🇺🇸🙈

23 July 2017

I dag stod den på regn og shopping i New York. 🗽🌧Heldigvis klarede det dog op senere på dagen. Far fik opfyldt sit ønske da vi tog til en stor JBL forretning. 😂 Til aften spiste vi aftensmaden på en fed barbecue-cafe. 🍔🍖

22 July 2017

Så blev det tid til en tur på Wall street. Vi tog Subway'en derud, og fik også set 9/11 memorial og Brooklyn Bridge. Aftensmaden tog vi på en Diner, inden vi smækkede benene op til en god film, i den lækreste biograf nogensinde. 😆🍿🎬👏🏼

21 July 2017

I dag sov vi længe. 😴 Vi fandt en Diner og spiste lækre amerikanske pandekager til morgenmad. 🥞 Derefter gik vi afsted for at se det gamle hangarskib, fra 2. Verdenskrig, som i dag er lavet til museum. 🛳🛩 Nu er vi alle trætte efter at have gået hele dagen, så vi slapper af på hotellet. 💤

20 July 2017

Anden dag i New York. 🏙 Vi stod tidligt op og spiste morgenmad på hotellet, så vi kunne gå direkte hen og se Empire State Building inden der kom alt for mange mennesker. Derefter gik vi en tur i Central Park, hvor vi havde købt frokost, som vi tog med derhen. 🌳🍃 Det var virkelig varmt, og Amerikanerne kaldte det også "hedebølge". ☀️😱

19 July 2017

Første hele dag i New York. Vi gik en tur gennem gaderne og fik set både Grand Central Station og Times Square. Derefter tog vi Cirkel Line, som er en sejltur rundt om Manhatten, hvor vi bl.a. kunne se Frihedsgudinden. 🗽🗽 Om aftenen spiste vi på en hyggelig cafe, lige under hotellet vi bor på. ✨

18 July 2017

Sidste stop, New York City. ✨ Vi ankom efter en lettere forvirret tur gennem Manhatten, men til sidst fik vi afleveret bilen og fundet hotellet. 👍🏼😝

17 July 2017

Så kom dagen endelig hvor vi skulle på hvalsafari. 🐋🐋 Vores båd sejlede først kl. 15:30, så om formiddagen tog vi et smut på stranden, hvilket var ret koldt i dag. 😬⛅️ Selve hval-turen tog ca. 4 timer, og var i den grad en vild oplevelse. 👏🏼

16 July 2017

Så kom vi til Cape Cod. ⛱☀️ Vi ankom tidligt, så vi tog på stranden inden vi tjekkede ind på det hyggeligste Bed and Breakfast. Senere fik vi de lækreste burgere, på en lokal cafe lige i nærheden af hvor vi bor. 🍔

15 July 2017

Og turen gik i dag gennem Bostons hyggelige gader. 🌆💗

14 July 2017

I dag stod vi tidligt op, spiste morgenmad og udforskede det hyggelige området ved Bed and Breakfast West Mountain inn. Her har de blandt andet alpakaer, flotte fugle og jordegern rendende rundt i haven. 🐿 Derefter gik turen atter mod storbyen. Denne gang Boston. 🏙

13 July 2017

Bjarke blev vækket med sang. 🎶🇨🇦🇩🇰 Derefter blev næsten hele dagen brugt på farten, med kun enkelte stop for at tisse eller spise. 😂🚙💨 Vi ankom til Green Mountains ca kl. 9. 🌲Her skal vi skal overnatte til i morgen, og så videre mod Boston.

12 July 2017

Sidste dag i Canada. Vi slapper af og fik snakket med farmor og farfar over videobesked. 🤣📱 Resten af dagen blev brugt på shopping i et stort outletcenter. 🛍💸 Og selvfølgelig i poolen til sidst. 🏊🏼

11 July 2017

I dag gik turen til smukke Niagara falls. 🌊 Vi startede dagen med lækker morgenmad på hotellet. Derefter gik vi ned mod vandfaldet, hvor vi tilbragte det meste af dagen. 🍁

10 July 2017

Næste stop er Canada, efter 10 timer på farten. 🇨🇦🚙💨 🌦Her regner det lidt, men hotellet er endnu en gang lækkert, og dagen sluttes af med en tur i poolen. 💦

9 July 2017

Så fik vi også set "Rocky trappen", og været et smut forbi The Liberty Bell 🔔(Tydeligvis ikke så imponerende, at dømme efter Bjarkes ansigtsudtryk) 😆 Oven på det hele, slutter vi dagen af med pizza på hotelværelset 🍕🍕

8 July 2017

Så nåede vi til Philadelphia. 🚙 🍪Vi nød en velkomst cookie på hotelværelset, før vi gik ned og spiste aftensmad på en rigtig amerikansk diner.🇺🇸 Til slut en tur i poolen💦

7 July 2017

I dag stod den på endnu mere sightseeing i Washingtons gader, efterfulgt af afslapning ved poolen og senere aftensmad på en hyggelig cafe.🏛💕

6 July 2017

Vi trodsede regnen og legede rigtige turister i dag 🌧☔️ Det Hvide Hus✔️Washington monument✔️U.S Capitol✔️National Air and Space Museum✔️