Europe · 31 Days · 108 Moments · July 2018

Dijon, Malgrat de mar, Beziers

12 August 2018

Bus uitgaladen en nu lekker eten 😋
Whoop whoop!
Zo! Nog even een stop en dan nog 2 uur en een kwartier.
Tussenstopje
Na een uitgebreid ontbijt gaan we nu richting Hollandia!

11 August 2018

Jammie! Zooooo goed gegeten!!!
Zoooo, gesetteld in ons laatste hotel! Heerlijk ruim! En zeer vriendelijk personeel. Onze buren zijn ook Nederlands hahaha en dat zijn niet opa en oma!
Nu aan het laatste stukje begonnen na een kleine snack bij de burger king. Nog 1 uur en 15 minuten dan zijn we bij het hotel.
Het rijd lekker door.
Zo, klaar voor vertrek. Alleen nog even uitchecken en dan richting Dijon. De tussenstop richting Nederland.
Hieperdepieeeeep hoeraaaaaa, jaja vandaag is Kayleigh 15 jaar! Vanmorgen wakker gezongen, alle lieve kaartjes uit Nederland gegeven en een lekker taartje bij het ontbijt. Dan begint deel 1 van de terug reis, op naar Dijon! Daar gaan we ter ere van Kayleigh haar verjaardag en afsluiting van de vakantie uit eten.

10 August 2018

Mooie plekjes!
Nog meer!
Daarna afkoelen bij de watervallen!
Vanmorgen Saint-guilhem-le-desert bezocht. Heel erg gaaf dorpje!

9 August 2018

Vandaag naar Grotte de Glamousse geweest in Saint-Jean-de-Fos in frankrijk. Zeer mooi en de moeite waard geweest. We hebben flink wat trappen op en af gelopen. En terwijl wij daar waren hebben de 2 vrouwen een heerlijke maaltijd bereid. (Surinaamse bami).
Nog wat gemixte foto's

8 August 2018

Opa en Elroy met de kids het spookhuis in, in carcarsonne. Ben benieuwd hoe ze daar uitkomen!
Carcarsonne 😍

7 August 2018

De lucht is hier iets aan het betrekken. Wel mooi voor de foto. Ondertussen begint het nu iets te spetteren. Oh nu nog wat harder ik denk dat het goed gaat regenen.
Speklapjes voor Anne!!!
Damiën heeft iets te ver naar achter geleund en donna een lekkere slushpuppy.
En afsluiten met wat waterpret.
Dan wat te eten voor onderweg naar het reuzenrad.
Even een terrasje pakken.
De kathedraal.
Op weg naar de kathedraal in Beziers.
Toen was je gewoon jarig in je vakantie😊🎉 en werd je dus door iedereen wakker gezongen en hadden ze alle kaarten van m'n familie en vrienden verzamelt een mee genomen😊😘 super leuke verassing en we gaan er met z'n allen een leuke dag van maken😇🏖️😍
Happy birthday to Anne! 21 jaar, en dat op vakantie 🎂!!

6 August 2018

Ra ra wat eten we vanavond 🇸🇷
En deel 2
Vandaag naar een abdij geweest. Gaaf hoor!
Helemaal buiten slapen ging niet, snachts gaan de sproeiers aan 😁. Maar zo voor de open deur was het goed uit te houden! Duurde even voordat we echt konden slapen aangezien tot een uur of 2 snachts iedereen hier nog rondjes over het park loopt en her blijkbaar bijzonder is om voor een open deur te slapen. Nadat iedereen een keer stilgestaan en een overleg gepleegd had voor ons stoepje konden heerlijk de oogjes dicht.

5 August 2018

Aan het eind van de boulevard was nog een kermis. Daarna lekker terug naar het appartement en naar bed.
En natuurlijk onze mooie meiden!
Ook nog even naar de kermis. Net een heerlijke bui gehad. Een echte wolkbreuk⛈
Even een paar leuke foto’s op de boulevard gemaakt.
Hier nog twee foto’s van het avond eten.
Vandaag alleen een foto van de ontbijttafel. Vandaag 42 graden dus echt heel erg warm. Lekker zwembad en luieren. Hier en daar een siësta. Donna is niet lekker van de warmte dus kwam mooi uit. Nu wat onweer en hier en daar een druppel. Nu gaan we hier even bij de boulevard kijken.
Opa en Daim een koeler plekje gevonden op nog even wat slaap te vangen.
Omg!! Geen airco, dat kan gewoon echt niet!!! Vandaag kijken of er iets open is met ventilatoren anders wordt het vannacht buiten slapen. De 3 dames slapen wel lekker, die hebben iets verkoeling van de ventilator van Anne.

4 August 2018

De binnenboel.
Een stukje koeler! Net een flits en direct een enorme knal. We hebben iniedergeval kunnen zien hoe Donna reageert in een nood situatie 🤣🤣. Eerst sprong ze bijna hoger als de boom de lucht in en binnen 1 seconde was ze binnen 🤣🤣. We hebben ons even flink wakker gelachen! We denken dat hij hier in de buurtingeslagen is, een brandlucht en we hoorde een brandweer.
Je weet dat je een echte hollander bent wanneer er wat regendruppels vallen (zien jullie de druppels op de tafel?) Als het 40 graden is en het hele gezin naar buiten rent om die paar druppels op te vange !
Bijna terug in Frankrijk.
Zo nu weer op weg naar Beziers. Onderweg nog een tussenstop bij een strand. (Dit is niks geworden door de files onderweg😭). We kunnen pas na 16.00 terecht op de volgende locatie.

3 August 2018

Nou de meiden weer veilig thuis. Dag Phil en Felix....😂
Een dagje relaxen! Heerlijk met deze warmte. Beetje gezwommen, beetje opgeruimd en ingepakt, morgen vertrekken we naar Beziers. Vanmiddag hebben we even geshopt in een grote shoppingmall MET airco! Walhalla! Daar is alleen wel iets mis gegaan met inkopen.... Donna en Elroy hetzelfde shirt 🤣🤣🤣. Kay wilde een diamantje op haar tand. 20 euro kost dat hier. Nu zelf maar opgeplakt met nagellijm 😁, koste ons 2,50 hahaha. Kayleigh en Donna gaan zo nog even naar het strand, afscheid nemen van het groepje Duitse jongens die ze hier hebben leren kennen. Elroy vind dat maar niets, dus afgesproken dat ze alleen voor ons apartement op het strand mogen. Loslaten is moeilijk 😏!
Bij Anne begint het iedere avond stappen er ook in te slaan. 💤💤💤💤😜
En weer lekker hangen aan het zwembad.
Geprobeerd om iets cultureels te gaan doen 🙄... Dit werd binnen 2 seconden resoluut van de tafel geveegd..... Veel te warm 😅. Naja lekker luierdagje dan maar!
Laatste uitgebreide ontbijt in spanje.

2 August 2018

Even een verkoelende duik.
La chica's gespot.
Anne wilde deze foto met het ijsje🍦
Pffffff net in alle hitte de markt overgeweest. Nu even afkoelen hoor! Daim wilde niet mee en de 2 meiden zijn een ijsje scoren. Die hebben geen tijd voor een terrasje, die moeten zo snel mogelijk naar het zwembad, zeker omdat Kay een nieuwe bikini gescoord heeft. Anne heeft 2 shirts en Elroy een korte broek. Dus toch een geslaagd markt rondje.

1 August 2018

Was een heerlijk dagje!!!!
En Damiën vond het maar raar dat mensen konden slapen aan het zwembad met al die geluiden.
Zelfs met dit weer hebben Anne en Damiën nog energie om te stoeien. De diva's liggen missen die energie 🤣. Aangezien insmeren echt echt echt niet vaker nodig is als 1x hebben de meiden rode billetjes, tja die zien normaal niet zo veel zon gelukkig!
Lekker genieten🏖
Ondertussen zorgt Kelly❤ thuis heel erg goed voor de beestjes. Zelfs zo goed dat de beestjes hun eigen aquapark hebben!
Lekker dagje aquapark! Hier verheugde Daim zich vorig jaar al op, maar door het ziekenhuis en later infuus kon dat niet doorgaan. Nu dubbel en dwars genieten dus!

31 July 2018

Nog een foto van het stap avondje van de dames.
Lekkere tempraturen. Alleen het appartement heeft geen airco! Pffff zo benauwd snachts! Kayleigh en Donna hebben daar weinig last vam, konden ook heerlijk uitslapen tot 10.30!
Heerlijk afkoelen
Lekker ontbeten, nu druk met de voorbereidingen voor het strand.
Zitten we dan om 8 uur voor de winkel die pas om 9 uur open gaat. Gelukkig was de markt om 4 uur al begonnen dus konden we daar nog even kijken.

30 July 2018

Ja ja! Eten!
Na het zwemmen, spelen en douchen, lekker door Malgrat gewandeld. Nu zitten we (on)geduldig op ons eten te wachten.
Waar het lampje brand is ons appartement.
Eindelijk de lang op gewachte duik!
Echt een mooi appartement! Ruim, schoon en Elroy en ik hebben een eigen badkamer 🎉🎉🎉
Ja ja, aangekomen in Spanje en weer een volle tank. Nu op naar de laatste 1 uur en 20 minuten!!! Vandaag heeft de airco het lastiger en de nodige zweetdruppels lopen over ieders lichaam. In ons gedachten liggen we al in het zwembad.....
España aquí estamos entonces.
Nu nog 1,5 uur tot de grens frankrijk/spanje. Dan korte stop in Le Pertus. En dan Spanje in.
Zo de eerste 2,5 uur en pauze moment hebben we achter de rug! Op naar nog meer kilometers 😁
Bijna klaar met het ontbijt! Daarna kunnen we weer onderweg.

29 July 2018

Even lekker eten!
Wij zijn ook veilig aangekomen!
Tijdens onze pauze hadden we ongewenst bezoek van grondwespen. 2 ervan hadden een oogje op Kay. Nr 1 was snel uitgeroeid. Nummer 2 rende Kay hysterisch rondjes mee terwijl hij mee lifte op haar broek. Elroy zat midden in zijn preek, Kay wespen steken niet om te steken maar om zichzelf te ver..... Au, KUT.... Midden in zijn preek werd Elroy gestoken in zijn hand. Ik denk dat Kay in de toekomst nog harder rent..😁. (Hoeveel bewijs wil je nog Arthur..). Nu aangekomen in ons overnachtings hotel, klein maar fijn EN schoon!
Nog even lekker een pauze! Dan de laatste 1,5 uur in de auto voor vandaag!
Frankrijk here we are.
Na het tanken ons zelf maar even getrakteerd!
Wij zijn blijkbaar niet de enige die in Luxemburg willen tanken....🤔
En we zijn in Luxemburg.
Hallo België.
Jaja. De vakantie is begonnen. 6 uur opgestaan, ontbeten en om 7 uur de auto in en gaan.

28 July 2018

Zo! Bus ingepakt en alles voorbereid. We zijn er klaar voor! Nu lekker slapen en morgen op pad.

13 July 2018

Druk met aftellen en voorbereiden 😁