Italy · 31 Days · 6 Moments · February 2017

De reis van Zoë door Florence, Italië

26 March 2017

Vandaag gingen we als eerst naar Uffizi een museum met onder andere de geboorte van Phenus. Daarna kregen we vrije tijd van ongeveer 2 uur om te lunchen (bij de mc Donalds) daarna zouden we naar de dom gaan (Duomo) maar die was dicht dus kregen we weer vrije tijd t/m half 7 want dan was het diner. Een vieze pasta, daarna een zure salade met iets van kip en als dessert een vanille en chocolade ijs. Na het eten hebben we een quiz gedaan en daarna kregen we weer vrije tijd om zelf te weten Hoelaat je gaat slapen en wat je gaat doen. Wij gaan al 3 dagen s'avonds naar buiten om gewoon gezellig te kletsen, muziek te luisteren en nog wat van Florence te zien in het donker.

25 March 2017

Vandaag gingen we als eerst naar de Galleria D'accademia waar we al snel klaar waren omdat het niet zo groot was. Daarna gingen we via de Santé Croche (de brug) naar de Ponte Vechio waar de tuin het interessantst was. Op het pleintje daarachter kregen we 2 uur vrije tijd om te eten. Toen zijn we doorgelopen naar de Bobolituinen waar we vanaf dat moment (15:00) vrije tijd kregen van ongeveer 8 uur. Daar hebben we heerlijk op het grasveld in het zonnetje gelegen. Met eten zijn we naar een American diner geweest waar alles op rolschaatsen werd geserveerd, hier heb ik heerlijke kipnuggets met patat gegeten.

24 March 2017

Vandaag gingen we als eerst naar een kerk waar we een half uur te vroeg aankwamen waardoor we nog een half uurtje extra vrije tijd kregen. De kerk was erg mooi met hoge pilaren en mooie glas in lood ramen. Daarna gingen we naar overdekte food hallen en rondom een marktje, daar kregen we 2 uur om te eten en eventueel wat souvenirs te kopen. Daarna gingen we naar een punt lopen met heel mooi uitzicht maar dat was heel stijl, heel veel trappen omhoog lopen maar het was het wel waard want het was heel erg mooi. Daarna kregen we ongeveer 4 uur vrije tijd in de stad om te shoppen etc. Toen gingen we eten (pizza party) we kregen steeds als er een pizza op was een nieuwe pizza. Na het eten mochten we zelf weten wat we gingen doen toen hebben we nog even gezwommen. Morgen gaat de wekker om 7 uur en gaan we weer veel lopen. Slaap lekker

23 March 2017

De eerste dag de vlucht van ongeveer 2 uur wat erg snel ging, daarna een 1,5 uur durende treinreis waar geen eind aan leek te komen. Na een vermoeiende reis kwamen de koffers erg snel en konden we gaan lopen naar het hostel. Daar aangekomen spullen naar de kamers brengen en verzamelen in de bar om afspraken te maken. Daarna mochten we zelf weten hoelaat we gingen slapen. De wekker stond om 8 uur om daarna om 9 uur te ontbijten en om 10 uur vertrokken we.

22 March 2017

Koffer ingepakt en klaar om te gaan🌞☺️