Netherlands, Aruba · 12 Days · 10 Moments · September 2017

Aruba - Nick Nina & Evi

30 September 2017

Gister om het af te leren nog eens lekker uiteten geweest nadat we lekker geshopt hebben. Niet veel gekocht, maar wel leuk om weer even lekker te wandelen. We hebben weer gegeten bij Smokey Joe's, die spareribs zijn gewoon zo lekker!😍 Love it. Het eind van de vakantie is nu dan toch echt in zicht. Jammer, maar ook weer lekker om naar huis te gaan. We gaan nog even genieten de laatste twee dagen. Zondag beginnen met koffer inpakken en nog een laatste keer naar het zwembad. Evi wil zo graag nog van de glijbaan. Jammer dat de weersverwachtingen niet echt super goed zijn...

27 September 2017

Gister was het niet echt heel erg lekker weer. In de ochtend op het strand was het lekker en hebben we nog lekker in de zee gezwommen. Toen Evi na de lunch naar bed ging ben ik weer naar het zwembad gegaan. Jammer genoeg kwamen er een aantal stevige buien over. Ik ben weer terug gegaan naar de kamer en toen Evi wakker werd zijn we naar The Butterfly Farm gegaan. Hele mooie tuin met allemaal mooie vlinders. Leuk en interessant. We hebben een vlinder gezien die vanmorgen geboren is en we hebben een vlinder gezien die dood aan het gaan was. Vlinders leven maximaal 2 tot 4 werken. De grootste vlinder had vleugels ter grootte van mijn handen. Cool toch?

25 September 2017

Vandaag was het tijd voor Baby Beach. πŸ– Baby Beach schijnt eens van de mooiste stranden van Aruba te zijn. Het is een soort baai, en het is een heel stuk vanaf de kustlijn ondiep. Hierdoor kun je dus tot ver in het water lopen. Super mooi. Echt indrukwekkend. Ze hebben ook een snorkel gebied uitgezet van 4 meter diep waar je allemaal mooie vissen kan bekijken. Ik vond het echt geweldig. De stroming was wel erg sterk, dus was wel vermoeiend. Maar wauw, wat is het prachtig. 😱😍 We gingen eind van de ochtend weer terug naar ons resort. We hebben boodschappen gedaan bij SuperFood Plaza en toen lekker naar huis. Na de lunch, weer heerlijk aan het zwembad gehangen met een cocktail er bij. Dappere dodo met pappa van de grote glijbaan. Ze vond het geweldig! We weten nu waar we moeten zijn om 16:30, poolbar voor Happy Hour! πŸ˜‹πŸ€—πŸΉπŸΎ Eerste week alweer voorbij. Time flies... P.s. Worden jullie al gek van de jaloersmakende blauwe zee en witte stranden? 😜
Wat zonnige plaatjes!!

23 September 2017

Tsja, wat zal ik zeggen. Het was weer een heel lekker dagje. We hebben goed geslapen en het lukt aardig een ritme te vinden. Het strand was weer lekker en Evi heeft het steeds meer naar haar zin op het strand. Als er maar geen zand aan haar handjes komt, want dan is ze er klaar mee. πŸ˜‚ Na het strand lekker geluncht en Evi naar bed. Nick heeft mij naar het zwembad gestuurd en daar kon ik heerlijk boekje lezen en cocktail drinken. 🍹Dat was lekker en lief!! Toen Evi wakker werd zijn Nick en Evi ook naar het zwembad gekomen. Het baby badje is ideaal voor Evi en haar flamingo. Ze kan het hele bad door wandelen. We zijn vanavond uiteten geweest. Ik had onwijs zin in spareribs, en ze waren heerlijk. En Evi genoot van de patatjes. πŸ₯‚

21 September 2017

Vanmorgen naar het strand geweest. Dit begint een beetje standaard ritueel te worden. In de ochtend lekker naar het strand en in de middag naar het zwembad. Helaas niet in de zee gezwommen vanmorgen. De zee was veel te wild en dat durfde we niet aan. Hopelijk morgen weer. πŸ–We zijn lekker naar het zwembad gegaan en hebben heerlijk gezwommen. Evi heeft vanmiddag 2 uur geslapen dus het ritme met het middag slaapje heeft ze alweer aardig te pakken. 😴😴Vanavond zijn we uiteten geweest bij Barefoot Restaurant.🍽🍀 Heel leuk, restaurant waar je lekker met je blote voeten in het zand zit. We hebben heerlijk gegeten. Evi was ook super lief en gezellig. Er mocht door de verkiezingen geen alcohol geschonken worden. Dat was het enige min punt. Verder was het heerlijk om zo te eten. Geen vestje/ jasje of iets nodig. Het is hier in de avond gewoon nog steeds 28 graden. Helemaal prefect, je hebt het hier nooit koud. Behalve binnen op de kamer in de airco. ❄️

20 September 2017

Daar zijn we weer! Vanmorgen lagen we al om 08:30 op het strand. Evi was vanmorgen weer vroeg wakker. En ik kon eerlijk gezegd ook niet meer slapen omdat ik gister avond al om 20:00u naar bed ging. Evi wordt hier wel een paar x per nacht wakker. We waren net blij dat die ellende thuis afgelopen was.πŸ˜‚ Ach ja, het hoort er bij. Op het strand was het heerlijk. Evi was even in de buggy in slaap gevallen dus papa en mama hadden een vrij half uurtje om heerlijk een boekje te lezen. Lekker hoor. We zijn rond 11:30 naar de kamer gegaan. We wilden Evi laten slapen maar omdat ze in de buggy had geslapen vond ze dat ze wel genoeg geslapen had. Uiteindelijk in de auto gestapt en naar Palm Beach Plaza Mall gereden. Toen werd pijnlijk duidelijk dat het shoppen zeker niet het zelfde is als in Florida. ( Winkels gingen pas in de avond open en zag er crappy uit) Wat dat betreft vinden we het nog steeds jammer dat Florida niet door kon gaan. Naja, dan maar een Frappuccino bij de Starbucks. πŸ˜πŸΉβ˜•οΈ

19 September 2017

We hebben een heerlijke dag gehad. ❀️ Eerst heel veel boodschappen gedaan bij de SuperFood Plaza. 🍌πŸ₯’πŸ§€πŸ₯‚ Zo grappig, net de Jumbo je kunt er ook groot deel van Jumbo assortiment kopen. Voelt dus net als thuis alleen dan stuk duurder. πŸ™ˆ We hebben trouwens een heel klein huur autootje, we passen er net met z'n drieΓ«n in, Haha. En Nick heeft ruzie met de deuren, als hij bij bestuurders portier de auto op slot doet gaat niet de hele auto op slot. Dus elke x alle deuren langs. Lekker handig! We hebben gezwommen in de zee. Evi is jammer genoeg nog steeds niet gek op zand, dus daarna snel overgestapt naar het zwembad. Oh wat heerlijk. Temperatuur van het zee en zwembad water is zoooo heerlijk. Gewoon echt niet koud. Er staat een briesje en dat maakt de temperatuur buiten heel lekker. Al is het in de volle zon wel echt heet. Evi heeft wel een beetje last van de Jetlag. En moet zeggen, ik voel hem ook. Het is hier nu 19:52u en kan m'n ogen echt niet open houden. Ik ga zo lekker naar bed

18 September 2017

Nou, daar gaan we dan. Huis spik en span, Kattenren gedemonteerd met veel moeite. Donderdag komt de schilder ons huis van buiten schilderen, dus als het goed is komen we thuis in een stralend huis. Anyways, we gaan, verwachte vliegtijd 9 uur en 20 min zegt de gezagvoerder. Nou, dat valt mee dachten we. πŸ˜ƒ Op naar Aruba. Alles verliep voorspoedig. Enige jammere is dat Evi natuurlijk 's ochtends uit bed gekomen is en daarna nog 20 min in de auto geslapen heeft en that's it. Evi is twee keer goed overstuur geweest en hard gaan huilen tijdens de vlucht omdat ze zo moe was en niet meer wist wat ze met zichzelf aan moest. Gelukkig was ze goed en snel te troosten. Wat een lange zit zeg, ik vind het altijd al zo verschrikkelijk, en met een dreumes op je schoot is het allemaal nog iets meer oncomfortabel. Maaaaar we hebben het gedaan en Evi is super lief geweest!!!