Europe, North America · 10 Days · 12 Moments · April 2017

Ilona in New York ❤️

2 May 2017

Na een hele lange 48 uur dan eindelijk thuis... ❤️.

1 May 2017

Vanmorgen opgestaan en geprobeerd alles weer in een koffer te krijgen. Dat lukte maar net. Na een bak warme chocomelk met Veerle weer even geshopt met z'n allen en eindelijk wat leuks voor Mike gevonden ❤️. Daarna zijn we gaan lunchen bij Ellen's Stardust Diner (alweer ja) en zijn we naar Central Park gelopen. Aangezien ik meer wilde zien dan alleen het eerste stukje gras ben ik even in mn uppie op pad gegaan. Langs de Upper West naar boven, op de foto met het Empire Hotel van Chuck en via het National History Museum door CP lekker terug gelopen. Voor het eerst aan de gang gegaan met m'n selfiestick 😂. De meiden ben ik weer tegen gekomen op de Rooftopbar voor ons allerlaatste drankje in New York City! Met Veerle en Minke ben ik naar Newark gegaan (en dit ging niet vanzelf, maar het was wel erg hilarisch) en afscheid genomen. Op Newark bleek mijn koffer te zwaar (oeps) en nu loop ik met een dikke tas handbagage rond. De terugreis was/is een drama, maar ik moet mijn verhaal afronden. ?

30 April 2017

De laatste volle dag NYC zit er helaas op. Minke en ik zijn vanmorgen eerst gaan hardlopen in Central Park samen met een oud-leerling van ons. Grappig dat daar nu net een halve marathon voor vrouwen bezig was. We hebben een klein stukje meegelopen. Daarna zijn we snel gaan douchen en zijn we met zijn allen naar Soho gegaan om te winkelen, met een tussenstop bij New York University. Van Soho nog even terug naar Herald Square om nog even naar Macy's te gaan (zie tasje ❤️). Na een bezoekje aan het hotel nog even naar de Rooftopbar van Rockefeller geweest en genoten van het prachtige uitzicht. Gegeten bij Thank God it's Friday, voor de laatste keer over Times Square en alvast afscheid genomen van mijn favoriete plekje Grand Central. Morgen ga ik lekker wandelen over Fifth en op mijn gemakje door Central Park slenteren. En over anderhalve dag lekker mijn mopje weer kroelen ☺️...

29 April 2017

Vandaag een dagje gehad met wat pech (Coney Island was dicht, een festival erg duur etc.), maar ondanks alles de Brooklyn Bridge bewandeld, gechilld in het park daar, heerlijk in Chelsea gegeten en over de Highline gelopen. Afgesloten met een rondje Times Square...

28 April 2017

De dag gestart met de Gossip Girl tour, maar die viel een klein beetje tegen. Daarna weer naar het prachtige Grand Central en de Public Library. Voordat we zijn gaan chillen in Central Park hebben we even in Bryant Park gezeten en rond een uur of vijf flink geshopt bij Victoria's Secret en Macy's. Zojuist gegeten bij een Italiaan op Times Square en nu aan het wachten op een toetje bij Carlo's Bakery. Misschien nog even naar het Rockefeller en daarna ons bed zoeken. Lange, maar leuke dag gehad met vreselijk mooi weer 😊.

27 April 2017

Eindelijk het Flat Iron gebouw bewust gezien 🤗. Ook lekker gegeten bij Applebees. Even naar het hotel gegaan en samen met Veerle nog even naar Times Square geweest en een cocktail gedronken bij een soort pub. Dag 1 zit er alweer op. Slaap lekker 😘.
De dag gestart bij Ellen Stardust Dinner en daarna Downtown gegaan. Langs het vrijheidsbeeld met de ferry, gewandeld door Battery park en naar het 9/11 museum. Nu op weg naar boven, maar eerst even een pauze ☺️.

26 April 2017

Doodmoe (Nederlandse tijd is het 00.27 nu), maar wel aan het genieten. Nog even geduld en de andere chickies zijn er ook 🤗...
Veilig aangekomen en mijn koffer bij het hotel gezet. Nu eerst wat eten en drinken 😯...
Nog maar 15 minuten en we gaan vliegen ☺️...

25 April 2017

Bijnaaaaaaa...

24 April 2017

Vandaag mijn koffer uit het stof gehaald en wat boodschappen gedaan. Over 48 uur vlieg ik eindelijk weer naar mijn favoriete stad 😍.