Netherlands, Thailand · 25 Days · 8 Moments · July 2017

De reis naar Thailand van Maaike en Pascal

Vandaag wezen eilandhoppen. We gingen met een russisch gezin. We zeiden nog tegen elkaar: haha misschien hebben ze wel vodka mee. Waren we op twee eilanden geweest, trok die man ineens een fles rum uit zn tas. En onee.. afslaan mochten we het echt niet😂. Dus hebben we met russen op een bootje rum zitten drinken om 12 uur in de middag😂 Morgen gaan we verder naar Koh Phi Phi.

28 July 2017

Aangekomen in Ao Nang. Na een lange dag reizen, zijn we dan eindelijk in het hotel. Vanochtend zijn we om 08.00 bij het hotel in Chiang Mai weggegaan. We vlogen van 10.10-11.30 naar Bangkok en zouden in Bangkok om 14.15 op het vliegtuig naar Krabi stappen. Helaas werd dit uiteindelijk 15.50. Maar we mogen niet klagen, want zitten in een prachtig hotel!! Lekker dichtbij het strand en morgen hopelijk een lekker dagje luieren en bruiner worden. Het is hier in ieder geval prachtig!!

24 July 2017

Gisteren afscheid genomen van Pai en dit schattige mannetje, die iedere avond geld aan het inzamelen was voor scholarship. Natuurlijk wat gedoneerd en Pascal met hem op de foto. Nu net hebben we de 762 bochten van Pai naar Chiang Mai getrotseerd🤢🤢. Vrijdag pakken we het vliegtuig naar Krabi, hopen dat de zon daar wat meer schijnt🌧🌞

22 July 2017

Pai is leeeeukkkk!!!! Heerlijk op eigen houtje overal heen met de motorbike👌🏼🙌🏻💆🏻

16 July 2017

Fietsen en Ziplinen door Chiang Mai! Morgen een jungle trekking doen en met olifanten knuffelen🐘. Tickets naar het zuiden zijn ook geboekt voor volgende week vrijdag🦋. Het is heeerlijk hier

12 July 2017

Ayutthaya, voormalige hoofdstad van Thailand die eind 1700 platgebrand is door de Birmezen

11 July 2017

Vandaag zijn we dan eindelijk aangekomen in Thailand. Een erg goede en comfortabele vlucht gehad. Eenmaal aangekomen konden we vrijwel gelijk de nieuwe 'shuttlebus' naar het backpackers district van Bangkok pakken. Nu liggen we na een heerlijk bord Pad Thai en een Chang van maar liefst !!640 ml!! uitgeteld in bed👌🏼

5 July 2017

Laatste dagje in Zeist voordat wij naar Thailand vertrekken voor 6 weken!