Netherlands, Argentina · 18 Days · 11 Moments · December 2017

Aico & Julie in Argentinië

31 December 2017

Vandaag aangekomen in Buenos Aires, meer bepaald Tigre! Hier logeren we bij Paula en Cisko! Vandaag bezochten we hun eigen bar (op een soort foodmarketplein) en hun brouwerij! Indrukwekkend! 🍺🍺🍺

28 December 2017

Weer eventjes geleden dat we nog iets gepost hebben! We zijn in Mendoza, de prachtige wijnstreek! 🍷 Superleuke stad alvast met prachtig weer. Gisteren (en vandaag opnieuw) zijn we naar Maipu geweest, een dorpje buiten het centrum. We huurden fietsen en waagden ons aan het bezoek van een wijngaard met een winetasting. In de namiddag was het te warm dus gingen we op zoek naar afkoeling. We vonden een 'openbaar zwembad', of ook wel de tuin van een inwoner waar we konden zitten, iets drinken en zwemmen! Vandaag 37 graden! Hierbij nog wat foto's!

22 December 2017

Foto's van de laatste 2 dagen in Bariloche! Vanavond voor de tweede keer eten in Alto y Fuego, de absolute nummer 1 van Bariloche! ✅😋🏝
Vandaag laatste dag in Bariloche! We hebben de voorbije 2 dagen heel wat rondgereden langs alle meren! Jammer genoeg was het weer niet ideaal en waren we een beetje beperkt 😔 We lunchten vandaag in de auto aan het meer en kregen daarbij de kans om een echte condor te zien 🦅😱 Daarnaast was er een valk zeer geïnteresseerd in onze restjes en konden we hem salami geven door dit op de motorkap te leggen. Zodra we in de auto zaten kwam hij dit ophalen! 😍Morgen vertrek naar andere oorden: San Martin de los Andes! 🙌

19 December 2017

Roadtrip van Puerto Madryn naar Esquel (+/- 700km). Opmerkelijk hoe het landschap veranderde doorheen de reis! We zagen weer heel wat leven, flamingo's, een wild fox, witte struisvogels, ...! ☀️🌺 We aten een heerlijke lunch van bij Mila's Sandwiches en stopten aan de gigantische dijk van de waterkrachtcentrale onderweg! Morgen vertrek naar Bariloche.

18 December 2017

Vandaag op het programma: Punta Tombo, bekend voor de pinguinkolonie van een miljoen pinguins! Ze wandelen daar rond en door de mensen. We hadden geluk, december is de maand dat de kleine pinguins voor het eerst te zien zijn! 🐧🏝🙌
Hierbij nog wat foto's die we gisteren konden trekken met het fototoestel! Dichter bij deze dieren zullen we niet snel meer komen! 😱🙌🏝

17 December 2017

Vandaag Puerto Piramides bezocht op het eiland Peninsula Valdes! Onderweg kwamen we een heel aantal guanaco's tegen. Op het eiland hebben we grote zeeleeuw-kolonies gezien en een mama walvis met haar kleintje tijdens de boottocht! 🐳 Nu een wijntje op een terras in de zon en dan terugkeren naar Puerto Madryn! ☀️🍷