Netherlands · 9 Days · 19 Moments · August 2017

Sophie en mama samen op vakantie naar Curacao

26 August 2017

Laatste dag en retour afzender! Bon Bini! Vandaag is het onze laatste dag en we hebben lekker uitgeslapen! Nog samen lekker ontbeten en toen werden we opgehaald door de taxi om naar Sambil te gaan! Gauw een kadootje gekocht voor je nieuwe vriendje Revi en op naar de ballenbak! Na drie uur ravotten had je het wel gezien en zijn we nog een welverdiende nieuwe jurk gaan kopen en toen stond Natasja klaar om ons naar Hato te brengen! Een maal op Hato bleek dat we veel eerder in Amsterdam gingen aankomen dus dat was prettig! Wat heb je het weer goed gedaan in het vliegtuig! Lieve Sophie wat een fijne tijd hebben wij samen gehad! 😍 Echt twee dinnetjes op vakantie en we hebben zo genoten van elkaars tijd samen! Ik hoop dat jij het ook super leuk vond en wie weet doen we het nog eens! Dikke kus en hou van jou tot aan de sterren en weer.... Terug! πŸ’• mama

24 August 2017

Dametje, wat een druktemaker ben jij zeg! Vandaag kwamen we laat op gang, maar eenmaal met een ontbijtje in je buik had je je kwek weer non stop open 🀣 We hebben nog even gekletst met Djulita en Jasmijn en Joaquin wilde niet want hij miste mama iets te erg. Vervolgens zijn we lekker wezen zwemmen en O wat vond je jezelf een stoere meid haha, samen met je nieuwe vriendinnetje ging je zwemmen. Je zwemband om en gaan in de zee. Zo trots als een pauw ging je alleen en uiteraard hield mama je in het vizier πŸ˜‰ Papa kon ook een keer live meekijken en die was iets minder enthousiast haha. Rond 3 uur hadden we het wel weer gezien en zijn we lekker naar de kamer gegaan. Paar boodschapjes gehaald en lekker chillen. Morgen de laatste lange dag nog op het eiland en dan zaterdag weer lekker het vliegtuig naar huis. Dan zijn we weer compleet 😍

22 August 2017

Oeps, vergeten om iets te plaatsen gisteren dus doen we hebt vandaag nog even. Mijn god wat was het warm vandaag! Zo warm hebben we het nog nooit meegemaakt en we zijn dus ook kleine πŸ¦€ geworden ben ik bang. Niet tegenaan te smeren! Sophie was baldadig vandaag en was dus ook niet echt van het luisteren. Ze zat er wel doorheen wat de warmte betreft en mama had toch wel even een mis momentje van. Papa, Joaquin en jasmijn. Nog vier dagen en dan zijn we weer lekker bij elkaar! 😘 Wel waren de dolfijntjes vandaag op bezoek gekomen en wat was dat gaaf hΓ¨ Sophie! Zo dichtbij en zo mooi in de open zee. In de avond zijn we lekker wezen eten en jij mocht kiezen. Dat werd dus een grote pizza! πŸ˜‹ Na een drukke en warme dag zijn we samen lekker in slaap gevallen! Tot morgen!

21 August 2017

Zo de avond is aangebroken, dus tijd voor wat eten en daarna ergens aan de bar hangen 🀣 Sophie heeft gezellig gespeeld met een meisje in de zandbak en weer lekker gegeten. Later wilde ze foto's maken haha, wat een kind! De foto's in dit geval zeggen genoeg πŸ˜‚ Lieverd slaap maar lekker want morgenvroeg gaan we naar Zanzibar op het strand zitten want rond 10 uur komt er hoog bezoek! 🐬🐬🐬🐬 speciaal komen ze een showtje weg geven! Papa, Joaquin en jasmijn we missen jullie wel! En leuk dat we in ieder geval heerlijk kunnen kletsen zo nu en dan! 😘
Sophie werd eindelijk wakker dus tijd om te gaan ontbijten! Buikjes vol en hup daar gaan we dan maar weer overheerlijk wandelen. Sophie wilt namelijk niets anders dan wandelen en alles uitvoerig bekijken. Bepakt en gezakt gaan we elke keer op pad en we belanden altijd ergens bij een eettent of anders op het strand, want die Sophie bedenkt alles ter plekke uiteraard. Bij haar moet je goed voorbereid zijn en dan bedoel ik dus qua spullen. (Extra kleding, 2 x bikini, tenminste 2 onderbroeken) madam vind namelijk dat ze na elke duik in de zee zichzelf moet omkleden en dat gebeurt dus een keer of vijf op een dag 🀣 Ze heeft het daarnaast continu over de spookponys en paarden die gestolen worden, dus dat is het gesprek van de dag πŸ™„ Joost mag weten waar ze het over heeft, maar vloed serieus is ze erover. Nadat we hadden gezwommen zijn we een winkeltje binnen gelopen en heeft ze een enkelbandje mogen uitzoeken en daarna zijn we even lekker op de kamer gaan relaxen.
Bon dia! Deze morgen was ik al vroeg wakker 6 uur! We hadden het best laat gemaakt, dus Sophie heeft lekker uitgeslapen tot een uur of 9. Terwijl Sophie nog lekker aan het slapen was heeft mama gezellig met papa en Jasmijn dik een uur gekletst via FaceTime. 😍 Ook zij waren lekker relax aan het doen en dat was ook de mood waar wij ons de rest van de dag in gaan begeven.

20 August 2017

Moe en echt kapot kwamen we rond half zeven op de kamer weer aan en we moesten nog eten. Je had er nog een beetje puf voor maar wilde ook weer dansen. 🀣 We zijn op Papagayo gebleven, maar dat stond je niet aan want dat was niet de gezelligheid welke je inmiddels had geproefd bij Zanzibar πŸ™„ Met enig tegenstribbelen ging je akkoord om wat te eten dus de spaghetti ging er ook met moeite in! Inmiddels zijn we weer op de kamer en je hebt besloten dat je een "grote meid" bent en wilt geen pamper noch een speen noch je deken! Nou we gaan het zien 😊 Lieve Sophie we gaan morgen er maar een chill dag van maken want we zijn echt moe! Maar ik geniet volop van jouw aanwezigheid zo saampjes 😍
We werden rond half elf opgehaald door NoΓ«lle En haar twee zonen om naar het Westpunt te gaan. Het regende nog steeds maar we hadden goede hoop! Hoe dichterbij het Westpunt (andere kant van het eiland) kwamen hoe mooier het werd! En toen waren we daar "Grote Knip" een woord PRACHTIG! Paradijs op aarde zullen we maar zeggen! Foto's zeggen genoeg en wat hebben we genoten! Revi is een knulletje die zaterdag ook 4 jaar word dus je hebt je eerste kinderfeestje ook al op Curacao!
Jeetje wat een rotweer vandaag! Als dat maar goed gaat komen vandaag, want wij gaan naar het Westpunt toe! We hebben alvast heerlijk ontbeten dus we zijn er klaar voor!

19 August 2017

Wat een heerlijk kind ben je ook! We gingen een rondje wandelen en kwamen bij Zanzibar uit! Wat een gezellige bedoeling daar, live bandje en hartstikke druk er waren zelfs mensen die mama herkende 😊. Wel gek dat mensen uit Curacao je aanspreken en je vragen hoe het met je gaat omdat ze je al regelmatig hebben gezien. Hoezo 2e thuis onderhand! Maar goed, Sophie had honger dus die schoof zich piekfijn aan een tafel en bestelde een appelsap en pizza! Prima, dan gaan we dat eten tijdens de happy hour van Zanzibar! Je hebt goed gegeten en ging weer even snuffelen tussen de mensen. Het dansen vind je wel erg leuk, maar durft nog niet echt. Een aantal mensen probeerde je aan het dansen te krijgen maar je was nog even verlegen. Dat duurde even en toen had je het door! Lekker dansen met de mensen want dat vond je erg leuk! Wat een genot om daar naar te kijken! 😍 Op weg naar het hotel vroeg je of we morgen weer ergens gaan dansen! Is goed dame, gaan we doen!
De ochtend zijn we begonnen met een lekkere duik in het zwembad met zeewater! Het was bewolkt, maar was ook wel even prima. Samen zijn we in het water geweest en heb je druk en lief gespeeld. Je bent wel erg onder de indruk van andere mensen want je kijkt je ogen uit. Op een gegeven moment was je moe en wilde je terug naar de kamer. Dit gedaan en toen lekker relax op bed gelegen met Netflix aan. Je wilde na een uurtje weer op pad en toen zijn we gaan lunchen. Jij een lekkere tosti met appelsap en mama overheerlijke wentelteefjes. Wel in het restaurant naast papagayo want dat is een stuk goedkoper blijkt wel weer! Daarna zijn we weer naar de kamer gegaan en hebben we gekletst met papa en Joaquin en ook gelachen met Jacky. Jasmijn lag al lekker te slapen, maar die vind het moeilijk om mama te zien op FaceTime dus wellicht ook maar beter dat ze al sliep. Nou we gaan er weer vandoor want Sophie wilt weer aan de wandel!
Bon Dia! Onze eerste FaceTime moment al gehad met de familie! Nu al lekker op het strand met een overheerlijke cappuccino!

18 August 2017

We zijn ingecheckt bij Papagayo Beach! Wat een heerlijkheid. Ze hebben ons in een kamer van de TUI Crew geplaatst dus ook een mooi uitzicht en super internet 🀣 we hoeven niets extra's te betalen dus dat scheelt! We hebben samen alles snel uitgepakt op de Sophie manier uiteraard en zijn gaan wandelen naar het strand! Je wilde al lekker gelijk gaan zwemmen dus ook gedaan! Je eerste play date is ook al gepland met een jongetje waarvan jouw mama zijn mama kent. Dus zondag worden we opgehaald om naar het Westpunt te gaan! πŸ˜„ We hebben in de avond boodschapjes gehaald en zijn neergeploft op bed! Om 20 uur lagen wij allebei KO! Lieve Sophie sweet dreams! Tot morgen! πŸ’•
De reis naar Curacao! Sophie wat heb je het toch goed gedaan! Super spannend vond je het maar je hebt 9 uur vol gekletst en bent super verwend door de crew van Tui! Van brownies tot hamburgers en poffertjes heb je gekregen. Op een gegeven moment werd je toch wel moe en ben je lekker bij mama op schoot gekropen en ben je een filmpje gaan kijken. Mama kon hierdoor ook lekker een uurtje slapen. We kwamen aan en wat is het warm! 😳 Jeetje maar we gingen gelijk een ijsje halen want dat hadden wij papa belooft! Toen moesten we wachten op Natasja want zij kwam ons ophalen! Op naar Papagayo! Lieve Sophie! Super gedaan! Op naar ons avontuur samen!
Afscheid nemen van papa op Schiphol! Antwoord Sophie: "Doei"