United States of America · 34 Days · 6 Moments · October 2017

United States

1 December 2017

New York, New York!🎶 Ik heb dit nummer heel de tijd in mijn hoofd als we door de straten lopen. Het is pas vrijdag, maar we hebben al zoveel gezien van deze grote en drukke stad. Central Park, Time Square, Rockefeller Center, het Vrijheidsbeeld, Brooklyn Bridge en Brooklyn. We slapen midden in Manhattan en kunnen overal naar toe de metro pakken. Toch lopen we veel omdat we niks willen missen van deze stad. Vanaf het Rockefeller Center hebben we de stad donderdagavond van boven kunnen bewonderen. De Kerstversiering is hier volop aanwezig en dat maakt de stad extra magisch🌟 Het was wel wennen na al dat zonnige weer om mijn winterjas aan te trekken. Die ik uiteraard niet vanaf Azië al met mij mee sleur. Nadia heeft hem meegenomen vanuit het koude kikkerland😉 Maar ik moest er een keer aan geloven. Kan ik alvast wennen voor ik terug kom naar huis. Nog drie nachtjes slapen en dan vlieg ik alweer richting huis! Goede reden om nog extra te genieten👌

26 November 2017

Na Las Vegas zijn we met de bus terug gegaan naar Los Angeles. In Santa Monica hebben we een paar dagen vertoefd in het zonnetje op verschillende strandjes. Zoals Venice Beach en Manhattan Beach 😎 Uiteraard hebben we nog even Thanksgiving en Black Friday meegepakt. Daarna zijn we vertrokken naar Hollywood waar we heerlijk in een appartement terecht kwamen. the Walk of Fame🌟en het Hollywood sign hebben we bewonderd en daarnaast nog een feestje meegepakt. Wat gingen de 2,5 week snel voorbij in Los Angeles & Las Vegas! Tessa vliegt morgen terug naar Nederland en ik pak het vliegtuig naar New York. Ik ben zo blij dat we dit samen hebben gedaan🤗 Nog een weekje en dan zit mijn wereldreis er alweer op! Maar niet voordat ik samen met Nadia New York onveilig heb gemaakt🙃

19 November 2017

Na villa Kakelbont zijn we met piepende busbanden vertrokken naar Las Vegas. Waar we vol geluk zijn neer geploft op onze kingsize bedden. Geen stapelbed, geen kuil in je matras, maar gewoon twee strak opgemaakte bedden met uitzicht op Vegas. Je kan het zo gek niet bedenken of je ziet het hier. Van de Eiffeltoren tot het Vrijheidsbeeld en van een reuzenrat tot een achtbaan. Die achtbaan hebben we natuurlijk even getest inclusief kater. Die kater hebben we opgelopen door de avond ervoor met een Pool, een Mexicaan en twee Braziliaanse aan te schuiven bij een vip tafel. Vraag ons niet hoe, maar we hebben een leuke en vooral gekke avond gehad. We slapen nog 1 nacht in Las Vegas en dan vertrekken we weer naar Los Angels. Er is mooi weer opgegeven van rond de 30 graden. Wij zijn benieuwd of dat niet te mooi is om waar te zijn!

13 November 2017

10 november vloog ik van Hawaii naar Los Angeles. Waardoor ik van 11 uur tijdsverschil met Nederland naar 9 uur ben gegaan. Tessa kwam 3 uurtjes later aan en samen zijn we met een taxi naar Santa Monica gegaan. Daar hebben we drie nachten vertoefd in een hostel, waar we niet al te best hebben geslapen🙈 In Santa Monica hebben we o.a. geshopt, gefietst en de buurt verkend. De Pier is wel het pronkstuk van Santa Monica en fietsen langs het strand hadden we niet willen missen. We zijn tijdens onze fietstocht gekomen tot ‘Venice’ waar we hebben geluncht en de mooie straatjes hebben bekeken. Inmiddels hebben we alweer een nacht geslapen in ‘Villa Kakelbont’ het heet eigenlijk ‘hotel del Flores’. Maar wij vinden het lijken op Villa Kakelbont👭 Deze villa ligt in Beverly Hills waar we 4 nachtjes blijven. Gister hebben we al een stuk gelopen door Beverly Hills en vandaag gaan we de andere kant op. We vermaken ons prima hier en kijken onze ogen uit naar al die gekke Amerikanen😂

5 November 2017

Aloha!🌺 Wat is Hawaii mooi en natuurlijk zonnig😎We zijn allebei goed bruin geworden inmiddels. Naast het zonnen, zwemmen en eten zijn we ook nog naar Hanauma Bay geweest waar we zijn gaan snorkelen🏊🏼‍♀️ en vervolgens ook weer zonnen en eten🤓 Ik heb ook even een iPhone 8 gekocht, als je er dan toch bent🤗 Het scheelt veel geld met Nederland om hem hier te kopen. Daarnaast hebben we nog wat souvenirs ingeslagen. Ook ome Trump🇺🇸 kwam even kijken op het zonnige Hawaii met zijn stoet auto’s, waarvoor heel de straat was afgezet. Dat was wel heel gek om mee te maken. Bart zit inmiddels in het vliegtuig weer terug richting huis✈️ Gisteravond hebben we weer afscheid genomen voor een maandje. De tijd vliegt, voordat ik het weet ben ik weer thuis. Voor nu ben ik nog 5 nachtjes in Hawaii. Hierna vlieg ik door naar Los Angeles. Waar ik samen met Tessa de stad onveilig ga maken👯

28 October 2017

25 oktober rond tien uur in de avond stapte ik het vliegtuig in naar Hawaii. Op 25 oktober om 11 uur in de ochtend stapte ik het vliegtuig uit in Hawaii🏝 Het is hier 21 uur terug in de tijd vergeleken met Australië en 12 uur met Nederland. Best raar dat we ineens een dag extra hadden en dat nu het verschil met Nederland heel groot is. Hawaii ging ik gelukkig niet in mijn eentje bezoeken. Bij aankomst stond Bart op mij te wachten🤗 die een uur eerder was aangekomen vanuit China. We zijn nu drie dagen in Hawaii en hebben uiteraard al op het strand gelegen en de omgeving verkend. Vandaag zijn we met de bus naar Pearl Harbour geweest waar we een oorlogsschip hebben bezocht🚢 De rest van de dagen gaan we heerlijk genieten van het zonnige weer😎Aloha!!🌺