Argentina, Brazil, Bolivia · 49 Days · 14 Moments · January 2018

David's tour through Brazil

13 March 2018

12/3/18 - קמים בבוקר בציפיה לשמוע תשובות חיוביות על הויזה של בר, מה שקורה בסוף! הוא משלם ומקבל את הויזה ביום שני ב2 מתארגנים זריז כולם ועפים לגבול ממלאים טפסים (עד מתי טפסים) ונכנסים למדינה ההזויה ביותר על פני הגלובוס. איך שיוצאים מהמשרד מתחיל ריב בין חולה נפש לאחד המובגרים על להסיע אותנו לטרמינל בסוך לקחנו את המבוגר בלי האצבעות וב20:00 יצאנו לסמטה קרוז
9/3/18 בלילה שלפני מביאים רשימה של בערך 8 שמות של אנשים שקיבלו ויזה, אני בינהם קם בבוקר הולך לקחת את הויזה אחרי 3 ימי מתישים של המתנה, בסוף מחליט להישאר את הסופש בקורומבה יחד עם אור לידר ובר, לחגוג לבר יומולדת

16 February 2018

15/2/18 קם מוקדם להחליף בין הפוסאדה ההזויה להוסטל קרוב לבית חבד, סוגר עסקה נחמדה ב60 ללילה, לא עושה יותר מידי כל היום ואז ב18:30 מגיעות 2 ישראליות אורי ורוני מטייל איתם ומראה להם קצת את המקום.... מ22:00 עד 2:30 אנחנו בבית חבד עוזרים ומכינים חוגים וקוצצים לארוחת שבת, המנדלים מודים לנו בלילה ומזמינים אותנו לארוחה הבשרית הראשונה של בית חבד מורו יחד איתם (אקסקלוסיבי משו)

4 February 2018

1/2/18 קמים בבוקר לא עושים כלום נמרחים בהוסטל, עושים סיבוב ארוחת צהריים בבופה של אתמול ומתארגנים לנסיעה לסאו פאולו (12 שעות)

3 February 2018

3/2/18 קם דיי מוקדם אחרי הלילה הקודם ויוצא לקצת שמח במחיר של 30 ריאל! אחרי זה חוזר את כל הדרך בשביל של הקרנבל עם מלא מקומיים דיי נחמד... מכין ארוחה לי ולרומן כי הוא עדיין גמור מאתמול בגלל הכדור שהוא לקח יצא ארוחת מלכים התפוצצנו ואלרי זה בערב יצאנו למסיבה של הנריקה בתוך הפבלה! הזייה של מקום מלא חברה מצחיקים פוגשים את החבורה ואת ההורים של אדוארדו שותים עד המוות (חצי בקבוק+ליטר בירה לפחות) יש הרבה אוכל וסלסת עגבניות מטורפת שהם הכינו.. סוף המסיבה אני אומר לאדוארדו בצחוק שנכנסים למסיבה הפבלה לפני שהולכים חשבתי שהוא יצחק איתי נלך קצת ואז נסתובב ובסוף המשוגע הזה הכניס אותי עד לאמצע הפבלה מלא רכב הכל שם סטייל מהיר ועצבני, רכבים שמשמשים בתור בר ודיגיי מלא אופנועים נדחפים בין אנשים הכל צפוף כל הבחורות רוקדות, היה רגע של התנתקות מאזור ארדן שטיפה הלחיץ אבל בסוף הכל עבר בשלום היינו במרכז כמה דקות קצת רקדנו כדי לא לגרום ליותר מידי חשדות ואז התחלנו לצאת (כל השאר לא הסכימו לבוא כי הם פחדו) חברנו לשאר בבית של אדוארדו שוב סיפרנו להם את הסיפור והם הצטערו שלא באו.. נפרדנו מהם סופית בתקווה לשמור על קשר

2 February 2018

מגיעים לסאו פאולו מוקדם בבוקר, אני מצליח לעשות בטרמינל סים עם הCPF של המוכרת ועובד חלק!! ממשיכים להוסטל הרוקיסטי שלנו, הבעלים אומר לנו שאין מקום ועד ליום הזה הוסטל וורלד מתעלמים מזה בסוף מצליחים להתארגן שם על חדר והכל מסתדר... הולכים לקנות אוכל ומכינים סטייקים כמו שצריך עם פסטה לבוקר/צהריים ובערב מכינים המבורגרים עם פסטה ממש שף . בלילה יוצאים לD.H מסיבה מושתנת שהייתה מאוד יקרה אבל פגשנו שם אחלה חברה לפחות... חוזרים ישר לארוחת בוקר בהוסטל ב8.

31 January 2018

31/1/18 קמים בבוקר לא עושים יותר מידי, נפרדים משירן וליאור שעוזבים וממשיכים לסאו פאולו. אני ורומן הולכים להסתפר אצל הספר המשוגע שפגשנו אתמול בטיול הלילי עם שירן וליאור. כשחוזרים פוגשים 3 ישראלים נוספים (שאחת מהן גם דוברת פורטוגזית) אוכל איתם צהריים וחוזרים להוסטל ללילה אחרון לפני סאו פאולו

30 January 2018

30/1/18 קם ב11 בבוקר ליום של מנוחה, מזג אוויר מדהים שמש חזקה בלי עננים ואין רוח. מכין פסטה בשרית כושלת ואז מנסה לבטל את הטיסה וזה לא כל כך מצליח מקווה לטוב, בערב יוצא עם החברה לסיבוב בדרך תופס אותנו גשם ומפריע לי לאכול את הגלידה.... נכנסים לחנות תחפושות עושים קצת כיף ואז חוזרים להוסטל כמנהגנו בקודש אני ורומן יושבים על רום וקולה (הפעם היה חיזוקים של פיצה). פעם ראשונה שהולכים לישון לפני 4 בבוקר יום ללא מסיבות ועיניין

29 January 2018

29/1/18 קם ב11 לקולות של המנקה של החדר, נשאר עוד יום בלי לעדכן אף אחד בהוסטל.... יום מלא בבטלהז. קונה שניצלים לארוחת. הקיים וערב (מזעזעים וממש לא דומה לבית) הבנות והברזילאים עוזבים, יוצא לסיבוב בלאגו ואחרי הולך לעשות שמח ב150 ריאל עם המטורפת. וכשחוזר רומן מזמין אותנו למסיבה חשמלית במואנה ושמו שם את השיר של סטטיק ובן אל!! עד לאיפה הגיעו הקקות האלה
28/1/18 קם ב2 מכין פסטה מברר מה על בגורלו של רומן ואף אחד לא יודע, מדבר עם שירן קצת על דת ואלוהים, אלבז מתקשר אחרי הניתוח והוא עדיין חיי. ואז עמית שולח הודעה שהוא פה ואני קופץ אליהם לבארה מעבירים את הערב ביחד עם עמית בן יאיר ונדב גם כן קצת סיפורים וחווית... אוכלים בבופה לפי משקל מפוקפק חוזר להוסטל ועוצר בדרך בקרנבלון הקטן עוד הפעם. יושב בהוסטל עם שירז רמון הנריקה וכרמן משחקים קצת דואר ומדברים על החיים ובסוף יוצאים לאכול משו בחוץ... אוכל מלח עם המבורגר ופה אני מוסיף את כולם בפייסבוק ומגלה שקוראים להנריקה הנריקה ולא אהיקי. מלמדים את הילדים קצת עברית וחוזרים לישון ב3
27/1/18 קם בבוקר מכין אורחת בוקר אחרי שפספסתי את האורחת ערב אתמול בגלל הקרנבלון, יוצא עם הבנות לטיול לבארה, הן מסתובבות באמצע ואני ממשיך עם ריקי באוטובוס. חוזרים טיפה מאוחר, צהריים ואז מתכוננים למסיבה ויוצאים אליה ממש מאוחר אני נוסע עם רומן באובר ומגיעים לפקק המשוגע ומעדיפים לרדת וללכת את ה2 קמ האחרונים... מסיבה משוגעת רומן לוקח 3 כדורי אקסטה זי ומסיים בלי הכרה על החוף ב8 בבוקר אני נאבד ובסוף מוצא טרמפ עם ילדים עשירים מהמקום בלנד רובר חדשה 2018 אחרי שחיפשתי מונית שעה שמים אותי מול ההוסטל והולך לישון ב6 בבוקר בלי לדעת מה עלה בגורלו של רומן חחחחחח
25/1/18 קמים בבוקר יוצאים להחתים את הדרכון בצד הברזילאי ועוברים את זה בשלום ובדרך חזור מגלים שקבוצה אחרת קיבלה קנס של 3000 אלף פסו על אותו דבר בדיוק. מתפצל ממוסקו שנוסע לריו ואני הולך לפלורה, נסיעה של 17 שעות עם תינוק בכיין שלא נותן לישון ועתירות בקיוסקים יותר יקרים מהארץ... לפחות הכיסא היה גדול ומרווח

26 January 2018

26/1/18 מגיע בבוקר מוקדם לפלורה, מזמין הוסטל ונוסע באובר (הדבר הכי משהים בעולם) הנהג מדבר אנגלית טובה והשיחה נעימה ומעניינת והוא מסביר לעל המקום וגם על סאו פאולו להמשך, מגיע להוסטל אין ישראלים ואין אנשים בכללי (לפחות ככה נראה) הפקיד מדבר אחלה אנגלית מסביר את הכל כמו שצריך ועושה לי צ’ק אין מוקדם בינתיים קניות, בישול אורחה בשרית טובה ואז פוגש את שירז, ירדן וריקי ובערך חובר אליהם לימים הקרובים מכיר בהמשך היום גם את הברזילאים (אנריקה שבכלל קראתי לו אהיקי בהתחלה ואדוארדו) וגם את רומן הצרפתי ושירן ישראלית ברזילאית המגניבה בהיסטוריה ואחיה. קובעים לצאת למסיבה מטורפת יום אחרי עושים סיבוב בקרנבל הקטן שעל הטיילת ליד ההוסטל

24 January 2018

24/1/18 מגיעים לאיגוואסו, עושים את הצד הארגנטינאי... קופים, לטאות, נחש, חוטמנים, תנין פרפרים ועכבישים... המפל היה משוגע הייתה לחות שאני לא זוכר כמותה וחום כמעט לא נסבל.... מכוסים בזיעה כל הטיול הנופים מדהימים והמפל מרשים מאוד מסיימים ועוברים לצד הברזילאי הולכים להוסטל 6 קילומטר עם המוצילות (והשקית שבסוף שכחנו אצלם) להוסטל של גו פוגשים את הנפאלים שמטיילים בעולם עם האופניים שלהם (התחילו ב2016 ומתכננים לסיים ב2021) ובסוף היום מגלים שאין חותמת של ברזיל בדרכון אבל הולכים לישון בתור שב״חים בשביל החוויה