United States of America · 16 Days · 25 Moments · August 2016

Margo S

Cuba, Canada en USA

20 August 2016

Eergister zijn we gaan shoppen in een hele grote shoppingmall die sawgrass heet. Echt heeeeeeel groot. Hier zijn we dus goed geslaagd met onze forever 21 bon. Verder eigenlijk niets meer gedaan en in de avond een hele grote pizza gegeten met zn allen...

18 August 2016

Vandaag zijn we naar een werf geweest waar ze boten opknappen. Dit was heel leuk om te zien, omdat er hele grote boten lagen! Hierna zijn we lekker in het hotel gaan zwemmen en daarna zijn we naar Bubba Gump geweest on te eten😇

17 August 2016

Gister niet veel bezonders gedaan behalve dat we naar een NASA park gingen! Daarna hebben we alweer sushi gegeten ergens in Orlando

16 August 2016

We hebben na een hele leuke dag in universal een goede afsluiter gehad bij de Shake Shack😎😎 In het park mochten we uiteindelijk ook door de fastlane, want we waren 2 keer in een attractie geweest die vast bleef zitten.... Lekker is dat
Lekker weer in universal studios, orlando! Gelukkig wel een pokestop én wifi

15 August 2016

Goeiemorgen!! Gister gingen we in de ochtend nog even in Charleston rondlopen en daarna gingen we rijden naar Orlando waar we ook een stop maakten bij een oud slavenhuis! Hier hadden ze ook een tv die in Forrest Gump gebruikt was😎 Eenmaal in Orlando gingen we naar de apple store om voor lotte een nieuwe mobiel te halen en kwamen we er ook achter dat de creditcard van Sijbrand kwijt was.... Dat werd nog een gedoe, want je hebt hier overal een creditcard nodig..

14 August 2016

Behalve alle eevees, weedles, rednecks en sparrows zitten hier ook zikachus! #pokemon
We hebben vandaag een hele lange rit achter de rug! We gingen met de auto rijden en we namen alle tussendoor weggetjes. Er waren heel veel verlaten huizen en dat was echt cool om te zien, alsof ik in de serie 'the walking dead' was. We hebben ook nog een stop gemaakt bij de macdonalds waar 2 rednecks ruzie gingen maken😂 Nu zijn we alweer in het hotel waar het eten zijn wensen over liet, maar we hadden wel mooi uitzicht! Morgen gaan we naar Orlando, zin in😎
Na een powerontbijt gaan we door naar Charleston!!

13 August 2016

Vandaag begonnen we met een hele leuke verassing... Namelijk segwayen!! Dit was echt een super leuke ervaring, maar wel warm (38 graden). Hierna zijn we maar even een sandwich gaan eten bij de Old Ebbitt Grill. Een klant van de AH had dit aan Lotte doorgegeven en het was een zeer goeie keuze. Hierna zijn we ook nog het memorial geweest en langs het Pentagon. Was allebei heel erg cool om te zien. Ook moesten we een stop maken bij de cupcake tent die een eigen programma heeft op TLC. Waren ook delicous🎂

12 August 2016

Gister hebben we eigenlijk alleen maar gereden van NY naar Washington. Onderweg kwamen we nog langs een amish dorpje wat echt leuk was om te zien! Vooral heel veel dikke amerikanen gespot haha. We hebben onderweg ook nog in een behoorlijke bui gereden maar zijn uiteindelijk veilig in washington aangekomen. We slapen in het Lombardy hotel!

11 August 2016

Gister zijn we na het eten nog naar de forever 21 gegaan, want ze hadden gister een shirt teveel aangeslagen! We kregen na heel wat zeuren een kadokaart van maar liefst 60dollar!!! We zijn teruggegaan met een soort riksja (ongv 5mins rijden) en toen we bij het hotel kwamen zei de man heel vrolijk dat was dan 83 dollar. Daar gingen wij natuurlijk niet mee akkoord! Uiteindelijk zijn we van hem afgekomen met een beetje korting, maar dit paste wel in het straatje 'opgelicht in het buitenland'.
Vanochtend begonnen we de dag met een lekkere bagel! Hierna gingen we richting central park om te fietsen, maar we kwamen langs een JBL store waar we even een stop maakten. Dit was een heel goed idee want we mochten beneden een kijkje nemen in de bioscoop! Tijdens het fietsen maakte we een stop bij een japans restaurant waar ik heeele lekkere sushi heb gegeten!! Na het fietsen zijn we naar top of the rock geweest en nu zitten we weer even in de hotelkamer.

9 August 2016

Vandaag een hele leuke drukke dag gehad! We gingen eerst om 10.00 een helikoptervlucht maken boven New York. Dit was echt suuuuper vet. Na de vlucht liepen we naar het memorial toe om even te kijken, blijft spectaculair! Daarna zijn we naar de one world trade centre geweest en konden we heel veel vette fotos maken📸 Hierna gingen we nog even wandelen door China Town, het leek net of we in een ander land waren gestapt! Het was echt heel leuk om daar ook even een kijke te nemen. Nu zitten we even in het hotel Pokemon te spelen, want we hebben 2 stops in de straat 😎
We zijn in New York!! We gingen als eerste lekker shoppen en heb gelijk een nieuwe broek gekocht bij de American Eagle Outfitters😎 Na het shoppen gingen we naar onze kamer toe om nog even te kunnen chillen. Nu zitten we in het restaurant waar we zojuist een amerikaanse burger hebben gegeten en we wachten nu op onze brownie! Zometeen gaan we nog even wandelen op Times Square en dan zien we wel verder🗽
Oja wat ook wel grappig was... In Canada sliepen Lotte en ik op de 5e verdieping. Toen we in de lift zaten stapte er iemand bij ons in en gingen wij samen met die persoon weer uit de lift. Wij liepen naar onze kamer, maar ons pasje deed het maar niet en we hoorden geluiden vanuit onze kamer... Stonden we op de 4e verdieping! Later in de avond stonden we weer in de lift met nog een ander en maakten we nog het grapje; nu wel op de goede verdieping uitstappen he!!! Dus wij stappen uit en lopen de gang in, ik keek voor de grap voor de zekerheid of we de goede verdieping hadden... En ja hoor, we konden weer terug naar de lift😂 het was weer verdieping 4!
In het vliegtuig naar New York🗽

7 August 2016

We zijn gister nog naar de buena vista social club geweest wat echt super leuk was om te zien hoe de oude opaatjes los gingen. We waren vanochtend om 04.00 opgestaan om te vliegen naar Toronto. We gingen in de middag naar de niagara waterfalls waar we in een bootje zaten met ponchos aan. Deze hadden we ook zeker nodig.... We konden de watervallen eerst niet vinden doordat de navigatie ons de andere kant opstuurde. Na de waterfalls hebben lotte en ik nog gezwommen in het zwembad en nu gaan we slapen, want de wekker gaat om 04:40 af! Morgen naar New York✈️🏙🗽
We gingen eerst naar het strand toe! Suuuper mooi, daarna zijn we naar een markt geweest en hierna gelijk door na 'El Floridita' waar de daiquiri is uitgevonden.
Goeiemorgen vanuit Havana! Ik wilde net weer op de wifi.. Deed ie het niet. Bij de receptie had ik zogenaamd niet uitgelogd dus moest ik een nieuwe kaart kopen voor 4,50 euro! Lekker is dat. We gaan zometeen maar het strand toe en daarna nog even naar een marktje toe. In de avond gaan we naar de 'buena vista social club' heb daar super veel zin in! Het is een oud cubaans bandje wat hele leuke muziek maakt. Fotos volgen later.....😊

6 August 2016

Hier nog wat fotos van de autotour en het hotel!
Na het ontbijt zijn we samen met onze gids Hani een wandeling maken door Havana. We kwamen ook langs het beeld van een man die vroeger heel bekend was in Cuba. Hij was altijd lief voor iedereen en ruilde altijd spullen. Het is de traditie om zo op de foto te gaan met het beeld dus konden wij niet achterblijven hihi. Na de wandeling hebben we een autotour gedaan! Dat was echt een super coole ervaring, want die oude bakkies hebben geen eens een echte schakel en geen riemen. Hierna waren we allemaal wel erg oververhit dus nu zitten we in onze kamer om even af te koelen 😎

5 August 2016

Hee iedereen! Gisteravond kwamen we rond 9uur savonds cubaanse tijd aan. Het was suuuper warm. We gingen met de taxi naar het hotel toe en zijn bijna gelijk een mojito gaan drinken in een cafeetje naast ons. Het was heel leuk om te zien hoe ze dat hier maken en het barmeisje had voor ons nog 'kroketten' gepakt. Hier zat ook vis in en dat is niet helemaal mijn ding haha. Hierna zijn we vrijwel direct gaan slapen!
Dus Lotte en ik al pratend naar het toilet toe gelopen... Staan we opeens in een toilet vol mannen... Oeps😂😂
Hiiii onze journi kan nu echt beginnen! We hebben net even wat gegeten bij hot wox achter de douane. Over een uurtje gaan we boarden en eerst naar Parijs toe! Tot de volgende keer😎