5 Days · 26 Moments · October 2017

Csilla & ZSAM's tour on Mallorca

20 October 2017

Es Trenc!
Flor de Sal - ne higgy a google-nak, waze-nek, csak a benzinkutas kislányna!. A Compos felé vezető útról ágazik le egy pici kis út balra.
Cuevas del Drach - Porto Cristo, közvetlen a kikötő mellett. Vigyázat több barlang is van arra felé! Benn 17-21 fok, 90-95% páratartalom. A cseppkövek 5-11 millió évesek. 1.2 km hosszú a túra, sétálva és csónakázva, Európa legnagyobb földalatti taván, a Martel-tavon. Klasszikus koncert hajón érkező előadókkal. (1 csello, 2 hegedű, 1 klavikord) igézően szép ahogy a fényfűzéres csónakok közelednek a sötétben. Barcalore, Les Contes de Hoffmann-t játszák. A közönség viszont rémisztő: pofázik, köhög, videót készít, etc.

19 October 2017

Életem legjobb olasz fagyiját Mallorca-n ettem. Minden este kötelező desszertje. Az általunk preferált adag miatt némi hiszti, de minden este megoldottuk.:-)))
Kakszia Forum (helyesen Caixa Forum) és a Future 2100 kiállítás
Delicates bolt és séta a belváros szűk kis utcácskáiban. Sobrasada - tisztára mint a magyar paprikás szárazkolbász
... volt egy fél nap eső is...

18 October 2017

Playa de Formentor - itt is strandoltunk
Cap Formentor. Az útnak Mirador es Colomernél nincs vége

17 October 2017

Soller "vonattal" összekötve Palma-val. És alagúttal ill főúttal. Mi sziréna kíséretében slisszolnunk át a fel nem nyílt sorompón. Lehet h a bankrablást us kipróbáljuk egyszer... üdv Bonnie és Clyde
Port de Soller. Csodás, szűk bejáratú öböl. "Oldtimer" háromárbócos vitorlásokkal. Sajnos a "fenyvisszaverő-toronyhoz" a macerás odavezető út miatt nem jutottunk el, de a keresgélésekor fantasztikus kilátásokat találtunk.
El camino... serpentino... to Port de Valldemossa
Valldemossa Chopen & George Sand (Ein Winter auf Mallorca) / Chopen koncert / a kolostor gyógyszertára, könyvtára.
Írtó hangulatos Valldemossa. Kösz a tippet Andy Weber!
Kilátásunk a Rooftop Bar-ból

16 October 2017

Kedvenceink!
... csak annyit mondok Simply Fosh...
Ballarman 6 - Bierkönig - Dein Wohnzimmer auf Mallorca.
"Hangos Palota" - Hotel Llaut Palace, Playa de Palma
Majorkai skizó - vespa-s - aszfaltbetyár. Meg is büntettek minket azonnal parkolásért, mihelyst átvettük a robogót. Memtünk vele vagy 500 métert és nálunk volt vagy 30 perce.
Palma - igazi nagyvárosi flair. Puro Beach - nem jutottunk vissza. :-)
Hotel San Lorenzo volt az első éjszakán a szállásunk, Palma belvárosában. Igazi, autentikus, zegzugos, spalettás, márvány fürdőszobás, ahol a tusolófüggöny és a toalett függönye is, fehér, vastag, vasalt vászon.

15 October 2017

Belenyúltam első este... Kedvencem az AN - egy helyi vörös, Amina Negra. Itt találkoztunk véletlen a Vajdaságnan született, Svédországban nevelkedett, felszolgáló lánnyal.
Palma - kikötő naplementében, katedrális és a hét órás mise