India · 5 Days · 6 Moments · January 2017

India - New Delhi, Jaipur & Agra

21 January 2017

Dette var vår siste hele dag i India! Vi startet dagen 06:30 hvor vi møtte sjåføren utenfor hotellet 07:00! Vi skulle se Taj Mahal ved soloppgang! Det er virkelig noe av det vakreste jeg har sett!!!🕌 Etter en god stund med å se på bygget, både på utsiden og innsiden, dro vi tilbake til hotellet. Vi pakket sakene våre, satte oss i bilen og dro tilbake til New Delhi. Imorgen går turen videre til THAILAND🎎 Vi har hatt en helt fantastisk uke i India, og gleder oss til neste destinasjon😃

20 January 2017

I dag har vi kjørt fra fine Jaipur til Agra! Agra er ganske lik som New Delhi, med flere folk og mer søppel i gatene enn Jaipur. Vi har besøkt Agra fort, Sikandra og fått oss en skikkelig bytur med guide. Vi startet med å gå rundt i gatene hvor vi så på tradisjonell mat og forskjellige butikker. Deretter fikk vi bli med inn i et tempel hvor vi fikk bli med på en slags gudstjeneste med kvinnene som spilte trommer og sang. Her fikk vi bli med på å danse😃😃 etter dette spiste vi middag på en roof top restaurant! I dag blir det tidlig i seng, for imorgen skal vi se Taj Mahal ved soloppgang🇮🇳

19 January 2017

I dag har vi sett alt Jaipur har å tilby! Vi begynte dagen klokken 9 hvor vi møtte sjåfør og guide og dro til Amber Fort, Hawa Mahal, City Palace, Jaigarh Fort og Jantar Mantar! Vi fikk også prøvd ut den lokale tekstilindustrien hvor vi trykket mønster på en tøybit. Dagen endte helt fantastisk med en tur til elefantlandsbyen på utsiden av Jaipur! Her fikk vi ri på en elefant noe som var helt fantastisk!!🐘 Imorgen blir det en 5 timers lang kjøretur til Agra😃

18 January 2017

I dag har vi kjørt en seks timers lang tur fra New Delhi til Jaipur. Det er virkelig en positiv forandring å komme til Jaipur! Byen er mye roligere og renere og vi liker oss bedre her😃 Imorgen blir en dag stappa med sightseeing, hvor vi skal se alt Jaipur har å by på🇮🇳

17 January 2017

Dag 2 i India har vært veldig innholdsrik! Vi har sett alt fra the Indian gate, Presidential Palace, the Lotus Temple, Raj Ghat og Jama Masjid. Vi har blitt kjørt rundt av en veldig hyggelig sjåfør og en flink guide! Imorgen går turen til Jaipur😃

16 January 2017

Nå har vi endelig fått sovet etter et døgn uten søvn! Vi ble forsøkt lurt med en gang vi gikk ut døra på hotellet og satte livet på spill når vi gikk over veien med vanvittig trafikk kun for en pose med chips. Ellers har vi det bra og gleder oss til masse nytt imorgen😃