Europe · 6 Days · 30 Moments · June 2018

Bike trip in Belgium

9 June 2018

Ma reggel szuperkorai, 7 órással indulással tekerünk át De Panne -ba, hogy vonatra szálljunk és egy átszállásos, 3 és fél órás vonat úttal Eupenben legyünk 1 órára. A kihalt eupeni plázában egy gyors szendvics után el is indultunk vissza Gemündbe.
Ma visszatértünk Gemündbe, íme az útvonal.
Egy nemzeti parkon át vezetett az utunk nagy része, mert a hosszabb ám kevésbé mászós útvonalat választottuk. Így is volt az elején egy több mint 10 km es szakasz ami végig emelkedett. De még így is jó időt mentünk, fél 6ra már meg is érkeztünk 😎

8 June 2018

Ma sikerült kinyomnom véletlenül a stravat úgyhogy csak így reprodukálva van meg az útvonal, pedig csodálatosat kavarogtunk 😀
És Dunqirke ahol semmi nincs 😀 azért találtunk pár apróságot. Most este fél11 van, és talán lassa elkezd besötétedni. Egész nap borult időnk volt, de mire ideértünk, 7 óra körül kisütött a nap is, ez tart még mindig 😎
A Dinamo hadművelet múzeuma a dűnéken, be lehet járni az erődítményt és részletesen bemutatják az eseményeket is.
Belga-francia határon: én még belga földön, Kcs már a franciáknál áll 😂
Veurne belvárosa nagyon cuki 😍
Ez az út a világháborús frontvonalon vezet Veurne-be, így kozben vannak is ennek nyomai.
Mentünk pár kört Nieuwport városkában mire megtaláltuk a híres Cogge-Geereart bicikliutat.
Még Oostende partján
Ez a tegnapi útvonalunk volt Huyből Liegebe.

7 June 2018

Kértünk egy közepes sültkrumplit 🤣🤣🤣
Városnézes Oostendeben
Tengerpart és város Oostendeben
Mai szállásadónk egy festő bácsi, aki mindenáron le akar beszélni minket Dunkerque ről, mondván hogy ott nincs semmi mert mindent lebombáztak. És egyébként van egy szauna a fürdőben. 😎
Liége
Huyből Liege felé alaposan tanulmányoztuk egy zsilipelő rendszer működését.
Egy szuper inspiráció a biciklis kávézóhoz 😀

6 June 2018

A szállásunk egy olasz pizzéria fölött van, ahonnan ez a kilátás illetve olasz zene szól, és a srác aki átadta a lakást nem beszélt angolul csak olaszul. Imádjuk 😂😂😂
Esti séta Huy városkájában, igen ezek a képek este 8-9 körül készültek és még ilyen világos van 😎
Megmásztuk a Mur de Huy -t: Kcs tekert, én tényleg másztam 😂😂😂
A mai útvonal!
Spaból 10 korul elindultuk, és szószerint hegyeken völgyeken át vezetett az utunk. Megálltunk a Rouch aux Feucons -nál, elképesztő volt a kilátás. Aztán a mezőgazdákat elhagyva a Meuse menti iparvidéken haladtunk tovább Huy be. És még sose láttunk ilyen közelről atomerőművet.

5 June 2018

Ez volt a mai útvonal :)
Spa ilyen kis cuki
Gemünd to Spa Kicsit eltévedtünk erre arra, de szép volt. Sok a boci meg a lejtő és emelkedő úgyhogy hullák vagyunk mert az 50 km helyett 80 km-t sikerült jönnünk.