Spain · 5 Days · 6 Moments · June 2017

Ariadna's journi to Spain

13 June 2017

Dia 6 Pel mati vaig anar a la plaza de bous de Sevilla. La plaza de bous de Sevilla es del estil barroc i va ser acabada al segle 18. Com que volia saber mes de Sevilla vaig investigar un poc mes com les religions,la història... La història de Sevilla es molt antiga!es va iniciar amb els Tartesos,després arivaren els Romans,els Musulmans i finalment els Cristians. El vall típic es la sevillana. El gentilici sevillans i sevillanes. Escola dels 3-5 infantil 6-12 primària dels 12-18 Institut.
Dia 5 Pel mati vaig anar a la plaza de españa. La plaza de españa es un conjunt arquitectònic al costat del parc de Maria Luisa fet per el arquitecte Anibal González,després vaig anar al restaurant Casa Manolo Leon i vaig dinar pinchos morúnos i de postre torrijas. Després vaig anar a la Giralda, la Giralda te 104 metres d'altura i es el campanaride la catedral de Santa Maria es mes alta la Giralda que el Big Ben de Londres.La Giralda te 24 campanes i cadascuna te un nom,dalt del tot està situat el Giraldillo serveix per a saber en quina direcció va el vent . I després com estava súper cansada me'n vaig anar al hotel on vaig sopar tranquils abans de gitarme.

12 June 2017

Dia 4 Pel mati he anat al parc de Maria Luisa. Abans de ser un parc eren uns terrenys que formaven part dels jardins del Palacio de San Telmo, va ser fundat el 18 de Juny de 1893 per la infanta Maria Luisa Fernanda de Borbon. En el parc podem trobar fauna com el conill,el zorro,el cérvol,el eriçó,l'anec colorat i el risomni molta flora,muntanyes,rius,llacs. I com estava cansada vaig anar a dormir.
Dia 3 Pel mati he vist que feia calor , el clima allí es mediterrani:Es característic per hivern dies templats i plujosos i en estiu dies secs i calurosos , en la tardor i primavera dies variats. Després he anat a La Torre del Oro. Encara que molts creuen que el nom de la Torre del Oro es degut als seus reflecses dorats damunt de l'aigua,lo cert, es que es mes probable que el seu origen tinga relacio en el seu us per part dels navegants que portaven grans cuantintats d'or. Hui en dia alberga un museu. Després vaig anar al restaurant Las Ninfas per a dinar i després de dinar vaig anar al Real Alcazares. Els reals alcazars patrimoni de la humanitat son ideals per a admirar el món de l'art àrab,però no soles això,ja que aci trobem art islàmic i també barroc. I vaig tornar al hotel a dormir per agafar forçes per al dia següent.

9 June 2017

Dia 2 Pel mati he anat a per el cotxe que hàvia alquilat i després vaig anar al Barrio de Triana. Este popular Barrio de Sevilla podria considerar-se com una ciutat en si mateixa,en la seua propia identitat,hi ha un pont que es diu el puente de Triana i el pont crusa el riu Guadalquivir ,m' agradat molt. Després vaig fer una ruta turística a peu per el centre de Sevilla era súper bonic i com estava cansada vaig anar a l'hotel a sopar i després vaig pujar dalt a l'habitació a dormir.
El dia 11 a les 08:00 de la nit vaig eixir cap a Sevilla i vaig arribar a les 12:00 de la nit després de recórrer al voltant de 600 Kms, en aplegar vaig agafar un taxi ca al hotel Hotel Exe Sevilla Palmera per a passar la nit, al pujar a l'habitació vaig anar a dormir.