New Zealand · 107 Days · 34 Moments · February 2016

Aleksandra Verbošt

Aleksandra's odyssey through New Zealand

27 May 2016

Time to go home... 27.5.2016 se je ob 19:30 zacasno zakljucila moja NZ izkusnja. Zadnji meseci so bili najboljsi in najlepsi v mojem zivljenju. Spoznala sem ljudi, s katerimi vem, da bomo ohranili vezi se naprej... In nasla sem svoj skriti koscek sestavljanke, ki mi je pomagal na novo zadihati in zaziveti. Nova Zelandija je zato moj "KORU" v vsem moznih pogledih... :) In kmalu se vrnem, sigurno... :)

26 May 2016

Day 7: AUCKLAND: Zadnji dan Nove Zelandije sva preziveli v Aucklandu... ce si tukaj si pac mores nujno ogledat skytower (28$)... razgled je res lep... in ce si tukaj, si privoscis se kavo z razgledom (ki ga placas) :) Auckland naju na splosno ni navdusil... Precej temno, mracno mesto, po najinem mnenju... da avtobusnih povezav niti ne omenjam. Hvala Janezu, ki nama je prijazno nudil prenocisce... Kje se vse najdemo slovenci... :)

25 May 2016

Day 6: Hot water beach, Cathedral Cove... Se eno odkrivanje lepot NZ... Turisticna atrakcija, a ker potujeva v casu "mrtve sezone" ni bilo tezav s parkiranjem, dostopom do plaze in dobiti sliko brez 100 ostalih ljudi na njej :) Vredno casa in voznje... :)

23 May 2016

MOUNT MANGANUI: My favorite place in NZ... :) Mesto idelano za pohodnistvo, srfanje, plavanje itd. I just love this place. Soncni zahodi in vzhodi so enostavno fantasticni. Kljub obcasnih "shower" trenutkom, se hitro spet prikaze sonce in MT M. zasije v svoji lepoti.
HOBBITON: Prizorisce snemanja Gospodarja prstanov in Hobita... res pravljicni svet. Super izkusnja... vredna 50€! :)
Day 5: Huka Falls - Rotorua (Maori): Ledeno mrzlo jutro, ampak vredno ogleda Huka slapov... Sledila je voznja do Rotorue - mesta, ki ga naseljujejo Maorji. Ogledali sva si njihove stavbe in termalne vrelce v centru mesta (smrdi po zveplu - zelooooo)! :)

22 May 2016

Lake Taupo: Just AMAZING!!!! :) We love this place... Razgledne tocke so vsekakor vredne, da se ustavis in jezero "pofotkas" iz vseh strani. Soncni zahod mu je dal se poseben car...
Whangani - Taupo: daljsa voznja, kjer sva se ustavljali na lokacijah "movie seta" Lord of the rings, si ogledali slapove, pa "ograjo s supergami". Nori razgledi... Ustavili sva se se pri termalnih vrelcih (tega je na severu polno) - moznost kopanja.
Day 3: Whanganui... Pozno prispele v mesto in se nastanili v hostlu. Naslednji dan sva se sicer zbudili v soncno jutro, ki se je kmalu spremenilo v "shower"... sledila je jutranja telovadba - 176 stopnic do vrha stolpa, da sva ugotovili, da sva premajhni, da bi kaj videli... :) Nasmejali pa sva se posteno :) Sledila je voznja do Jezera Taupo.

21 May 2016

Day 2: Wellington: Capital city of NZ Po vecernem prihodu v glavno mesto sva se kaj hitro odpravili v hostel (Wellington je znano mesto, kjer zelo piha, kar sva vceraj tudi sami, v kombinaciji z dezjem, hitro spoznali). Lodge hostel ni ravno presezek, a za eno noc je ok... Danes sva se odpravili po mestu: Po pohodni poti, ki jo priporoca Lonely planet - si ogledali glavne znamenitosti in se ustavili v Te Papa muzeju (obvezen obisk - awesome!)... Kdor je gledal film B. Wonderland - obvezna slika, lokacija filma. Razgledna tocka na Mt Victoria Lookout - cudoviti razgledi v vse strani. Pot sva nadaljevali proti severu - Whanganui... ;)

20 May 2016

Potovanje na sever: 1.dan: Z avtom sva se zgodaj zjutraj odpravili proti severu... potovanje, ki sva ga planirali zadnji mesec bova zakljucili v Aucklandu, od koder bova po tednu dni road tripa poleteli proti domu... Voznja od Chch do Pictona je trajala 4,5 h z kratkimi vmesnimi postanki... navduseni nad videnim sva kmalu prisepli v Picton - cas za trajekt...3 ure voznje do Wellingtona, glavnega mesta...

10 May 2016

CHCH (5.): Autumn... love it! in moji mali prijatelji mi krajsajo dneve - Una, Oskar in Luka...

7 May 2016

8. maj - Mashas birthday - she wish she could be 21 :) haha Baretta... great place to go out! :) Po skoraj uri cakanja v vrsti, nama je celo uspelo :)

1 May 2016

Taylors mistake in Sumner: Loveeeeeingthis place! Najin prvi maj. Pohod do Taylors mistake (surfarske plaze), pa po plazah Sumnerja... perfect 1. maj :)

30 April 2016

Ker si znava tudi privoscit: Kavo, Chailatte (najnovejse odkritje), pico (tudi na glavi) in se spomnit stupid stvari, ki pa nama veliko pomenijo: tattoo... moj KORU (maorski znak) s posebnim pomenom ;) Love it!!! :)

22 April 2016

Pukaki lake & Lake Tekapo: Jezeri, ki sta z dvema drugima, po kanalih med seboj povezani sta ledeniskega nastanka, kar pojasni tudi cudovito modro barvo vode, ki se v njih nahaja. Gre za obmocje, kjer je nebo eno najtemnejsih na svetu. Tako je mogoce zelo dobro videti zvezde, ki zarijo bolj kot kjerkoli na svetu. Nova Zelandija si prizadeva, da bi na tem obmocju ustavili prvi zvezdni nacionalni park na svetu, kar bi prepovedovalo letalske polete skozi to obmocje. Razlicne pohodniske poti so odlicna ideja. Sama sem se odpravila do Mt Locka, kjer se nahaja tudi zvezni observatorij, kjer te poucijo o zvezdnatem nebu ter lahko s pomocjo teleskopov opazujes zvezde. Zal je bilo v casu mojega obiska oblacno hkrati pa tudi polna luna, zaradi cesar vidljivost ni bila dobra.

21 April 2016

Milford Sound: Velja za enega izmed cudes sveta. Gre za fjorde, ki se nahajajo na jugovzhodu juznega otoka. Maorji so ga poimenovali Piopiotahi - po Piopio pticu. Razlega se na 15 km vse od Tasmanskega morja do ustja fjorda (Dale point). Fjordi so visoki tudi do 1.500m. Z ladjico te popeljejo na dvourno voznjo, kjer te impresionira mogocnost narave. Najbolj idealno je, ce v casu obiska Milford Sounda dezuje ali je dezevalo dan prej. V tem primeru je mogoce videti na tisoce slapov. Na tem obmocju sicer dezuje vecino dni v letu (v povprecju kar 252 dni) in dnevno tudi do 250mm na m2. Vendar ima poseben cas tudi v soncnem vremenu. V casu mojega obiska je bilo soncno in smo tako videli le dva slapa. Mogoce pa je videti tudi delfine, ki so na tem obmocju stevilni. Letno Milford Sound obisce v povprecju 2 milijona ljudi. Voznja iz Queenstowna do Milford Sounda traja skorajda cel dan. Cesta, ki vodi do tja je ozka in vijugasta, hkrati pa pot vodi tudi skozi rocno izkopan tunel.
Puzzle World: V sami kavarni se lahko kratkocasis z miselnimi igricami in ugankami. V notranjosti muzeja se nahajajo sobe z opticnimi iluzijami ter prikazejo tudi nacin snemanja filma Gospodar prstanov. Letno muzej obisce 3. milijone ljudi. A nas so najbolj zabavali kitajski turisti, ki so pred vhodom v muzej ob Leaning tower of Wanaka izvajali vse mozne poze in akrobacije - za sliko vse! ;) haha

20 April 2016

Queenstown: Nekoc eno izmed sredisc izmenjave zlata (The station). Pred prihodom kraljice v to mesto se preimenuje v Queenstown. Mesto, ki je zgrajeno okoli jezera Wakatipu v obliki crke Z in je ledeniskega nastanka. Queenstown je danes pomembno turisticno mesto, ki ga nekateri poimenujeno tudi najlepse novozelandsko mesto. Ko obisces Queenstown kmalu ugotovis, da je turististicno zelo priljubljeno in da ti ponuja kar 480 razlicnih atraktivnih aktivnosti - bungee, swing, skydiving, skiing, paragliding, biking itd. Je mesto, ki je hkrati tudi lokacija za snemanje filmov in televizijskih nadaljevank, med drugim tudi Gospodarja prstanov. Osebno mi je bilo mesto zelo vsec, vendar je zelo veliko turistov, precejsnja gneca. Voznja z gondolo in cudoviti razgledi iz vrha, pohodniske poti in moznosti za sprehode pa ti dajo moznost, da Queenstown dozivis tudi malo drugace, v naravi.

19 April 2016

Wanaka: Cudovito mesto, ki je bilo v casu mojega obiska obarvano v rumeno-rdeco barvo jeseni...Mesto, ki je pozimi pomembno smucarsko sredisce ob jezeru Wanaka. Zgodovinsko je znano, tako kot vecina mest na juznem delu juznega otoka, po izkopavanju zlata. Mesto je obdano z gorami. Zanimivost: V mestu je plocnik tlakovan s posebnimi betonskimi ploscami, na katerih so od leta 1800 zapisani vsakoletni pomembni dogodki... :) Hkrati v jezeru raste drevo (atrakcija)... Privoscila sem si uradno najboljsi sladoled v NZ leta 2014 (Banana split) ;) Pred odhodom v Wanako smo si ogledali se Lake Hawea, The Neck, zgodaj zjutraj pa cudovite razlede Jezera Matheson ali Mirror lake-a... I think I didn't see anything so damn beautiful in my life...

18 April 2016

Franz Josef: Ledenik... Mesto, ki je osnovano na turisticni bazi zaradi dveh ledenikov, ki sta v neposredni blizini... Odlicne pohodniske poti, ki razkrivajo bozanske razglede in cudez narave. Sama sem si jih ogledala in prehodila kar nekaj hkrati pa si privoscila noro izkusnjo: skydive... obcutek ob skoku iz letala je sicer precej strasljiv, vendar ob pogledu na Mt Cook in MT Talisman, Foxov ledenik, Tasmansko morje in stevilna jezera ter naravo se zaves, da je vec kot vredno... Can we do it again? ;)

16 April 2016

Potovanje po južnem otoku Nove Zelandije se je pričelo v Christchurchu, ko sem se z TranzAlpine -Kiwirail, ki velja za eno najlepših železniških prog na svetu, popeljala proti mestu Greymouth... Tam me je že čakal avtobus Kiwi Expirience, ki deluje na principu avtobusnega prevoza do dolocenih mest in znamenitosti, ter ti nudi osnovno namestitev v hostlih ali hotelih... Na avtobusu spoznaš veliko novih prijateljev, ki so po navadi kar iz Evrope. Prvi dan: Christchurch - Greymouth - Lake Mahinapua

14 April 2016

CHCH (4.): Naokoli po mestu - moja paradise street (Regent street praviloma), sonce, chailatte in brownie za spremembo (ne carrot cake) ;) Sledilo je sobotno popoldne na Riccarton marketu - love this place... It is even better if you are in the right company :)

9 April 2016

Orana Zoo: Z avtom (pomemben podatek - leva stran) sva se odpravili v Zoo, da koncno vidiva Kiwije... :) Great-sunny day... ceprav Zoo ni ravno vreden vstopnine (30 $). Ok, videli sva kiwija (v temi, brez fotografiranja itd.), ostale zivali bi lahko sicer prestele na prste obeh rok. Je pa Orana edini Zoo v NZ, kjer je mogoce videti gorile :)

2 April 2016

CHCH (3.del): Paddlebording, Hornby market... S Katrin sva se preizkusili tudi v Supanju... mrzla voda, rahel dez...hmmm... ni izgledalo obetavno. Ampak po instruktorjevih navodilih smo kaj hitro ugotovili kako in kaj... in smo supali :) Tako dobro, da so me na koncu v vodo spravili samo zaradi "special trik". :) Super izkusnja :) Ker se ocitno Slovenci hitro najdemo na NZ smo si privoscili se eno nedeljsko-slovensko druzenje na trznici - food, misic, antiques... great day :)

24 March 2016

OAMARU: Aprilski vikend sem izkoristila za nekaj urno voznjo do mesta Oamaru, saj sem si zelela se v zivo pogledati najmanjse pingvine na svetu- Modre pingvine, ki zivijo samo na NZ. Oamaru me je presenetil - zgodovinsko bogato viktorijansko mesto, kjer hkrati ni kaj veliko za poceti. Galerija belega kamna (po njem je Oamaru znan) in razgledi ter "ogled" pingvinov te navdusijo. Naslednji dan je mesto bolj zazivelo s trznico, viktorijansko predstavo, lepim vremenom in me popeljalo se v druge skrite koticke mesta. Odlicno izkoriscen velikonocni vikend :) Nauk: Ne rezerviraj hostla 5 km izven mesta, ker je pot ko se dvakrat dnevno odpravis tja in nazaj v mesto precej dolga (in ponoci strasljiva) :)

22 March 2016

CHCH (2.del): Botanicni vrtovi, Canterbury muzej... Muzej je brezplacen, nudi pa zbirke, ki so vezane na Maorsko zgodovino, Novo Zelandijo itd. Hkrati se v muzeju nahaja trenutno aktualna razstava vezana na Radio skozi zgodovino (poudarek: Glasba 80ih) :) Botanicni vrtovi so v jesenskem casu nekaj najlepsega. Topel soncni dan, sprehod ob reki Avon, ker se voznja z colnom spominja na Benetke, sladoled v Restartu... Perfect sunday :?

19 March 2016

AKAROA: Je majhno mestece, ki se nahaja 82 km iz Chch. Gre za priljubljeno turisticno destinacijo, ki omogoca tudi voznjo z ladjico, ki pelje do obmocja, kjer se nahajajo delfini. Z njimi je mogoce tudi plavati. Zgodovinsko gledano je bila Akaroa pod francosko oblastjo, zato ni presenetljivo, da se danes plapola veliko francoskih zastav. Odlicna destinacija za izlet, kopanje in za kavo na pomolu :)

12 March 2016

Masa... :) Ocitno mores pac na drugo stran sveta, da spoznas prijatelja, ki ga drugace, skoraj sigurno ne bi... Dve punci, ona in jaz, po karakterju popolnoma razlicni in druga drugi pravo nasprotje :) A po mesecih zdruzenja sva ugotovili, da pa imava veliko istih pogledov na svet... najine teme so bile nore - vse kar zajema fante, hrano (pomembna tema), pakiranja, kilaze kufrov (Masa je pakirala skoraj dva meseca), do zabav, nacrtov, zelja, norih izjav (Predvsem Masinih), dogodivscin in tudi dejanj... Tako sem v casu na Novi Zelandiji pocela stvari, ki jih nikoli drugace skoraj sigurno ne bi... od skydiva, tattoja in se ogromno drugih stvari... Hvala Masa, za vse... :) Za prijateljstvo...ki bo ostalo :) Cheeky, you rule :)***

6 March 2016

Port Hills: Gre za hribovje, ki se nahaja med dvema mestoma: Christchurch in Lyttelton in je posledica vulkana, ki je nekoc deloval na tem obmocju. Maorji so ta prostor naselili v 14. stoletju. Gorati predeli se nahajajo med morjem in mestom na drugi strani. Prehod je mozen skozi tunel ali razlicne pohodniske poti, ki nudijo cudovite razglede. Na vrh je speljana tudi gondola, ki ti ponudi 360stopinjski razgled na Christchurch, Pacifiski ocean, v dobrem vremenu pa so vidne tudi Alpe. Priporocljiv izlet :)

5 March 2016

Beach side - Spencer beach, New Brighton: Po mojem mnenju najlepsi in najboljsi koticki Christchurcha. Pacifiski ocean v "unlimited" verziji je balzam za duso. Neverjetna lepota, mir, moznost za surfanje, plavanje (voda ni ravno v hrvaskih temperaturnih rangih :) - priporocam neoprensko obleko, kar malo pomaga :))... na koncu pa se fish & chips (so popular here)... in dan je popoln :)

3 March 2016

Prihod na NZ in Christchurch (1. del): Po 55. urah potovanja sem prispela na NZ v Chch. Pri Johnstonovih me je pricakal paket presenecenja (novozelandski izdelki). Ze prvi dan sem spoznala Maso, ki me je "uvedla" v novozelanski nacin zivljenja. Skupaj sva odkrivali mesto, obiskali kino predstave in uzivali na polno. In tako je bilo nadaljnje tri mesece :)

1 March 2016

Tajvan: 18h cakanja na letaliscu je svojevrstna izkusnja (ki se bo na poti nazaj domov ponovila)... najvecje vprasanje je: What to do? No, ker potrebujes posebno vizo, izhod ni bil mozen... letalisce je res ogromno (po prehojenih -nekajkrat - terminalih, pot znasa tocno 5 km). In potem se sprehajas, isces Starbucks, poskusas NE zaspat, igras igrice (pazis, da ne ostanes brez baterije, ker nimas vmestnika za polnjenje telefona)... in potem je ura polnoci, ko se ponovno za 12 h vsedes na letalo, kjer celotno pot prespis in se zbudis v Melbournu... 2 uri postanka in ponovni vzlet - cez tri ure zagledas svoj novi drugi dom, vsaj za nekaj casa: CHRISTCHURCH - NEW ZEALAND, here I am :)

11 February 2016

NZ here I come! :) Po vseh moznih "poslovilnih" zabavah predvsem pa druzenjih s prijatelji in sorodniki, je napocil 29.2. (very special date anyway), dan odhoda. Pot me je vodila iz Ljubljane v Frankfurt (1,5h leta), kjer sem v paniki (1h za ponovni recheck in prestop na drug terminal itd...) iskala terminal, nato okence, potem pa koncno gate, ki me je vodil do letala. Let dolg 14,5 h me je pripeljal v Taipei (Tajvan). In sledilo je cakanje - 18h....