Spain · 5 Days · 10 Moments · December 2017

Els meus Nadals

1 January 2018

1 dilluns pel mati vam fer deures i vam llegir-se el llibre Harry Potter i la pedra filosofal , vam estar llegint i estar fent deures fins hora de dinar que vam dinar en casa fideuà del iaio Ximo . Per la vesprada vam estar tota la vesprada jugant al Monopoli en les maves germanes . Fins hora de sopar , vam sopar i vam anar a dormir

31 December 2017

31 diumenge pel mati va vindre Llum i vam anar al kiosc a per llepolies. A l'hora de dinar vam anar a casa de la iaia Josefa a dinar paella . Quan vam acabar vam fer deures i vam llegir , fins hora de sopar que vam anar a casa de la iaia Josefa a sopar . Quan acabarem desopar, van tocar les 12 i se vam menjar-se les uves. Mes tard vam tornar a casa a dormir.

30 December 2017

30 dissabte pel mati va vindré Chesco el pare de Llum a durmos al EXPOJOVE . Quan vam aplegar vam anar a agarrar la entrada per a entrar , vam entrar i vam anar a una cosa que era el simulador de Ràfting . Tu te tenies que ficar-te unes ulleres que per dins duillen una pantalla xicoteta que era on estaves fent Ràfting . Mes tard vam anar a dinar una hamburguesa i creilles. Mes tard vam anar a un laberint que tu tenies que passar per portes intentant obrirla . Mes tard quan ho vam conseguir vam anar a berenar un algodo de sucre . Després vam tornar a casa a la carrera solidària , tenies que anar disfrassat , guanyava la millor disfressa . Nosaltres anàvem el meu pare de Pare Noel i nosaltres de Rens . Quan vam acabar ,a carrera vam donar el premi a la millor disfressa van dir El TRINEU !!! Vam pujar mos van donar el pernil i vam anar a casa del iaio Ximo a deixar el pernil . Després vam anar a casa a dormir .

29 December 2017

29 pel mati vam anar a la pelu a tallar-se el pel per a donar-lo al "Mechon Solidario" . Mes tard vaig anar a casa de la iaia Josefa a dinar fideus . Després vaig estar fent deures fins les 16:20 que vam anar a per Llum una amiga nostra per anar la festa infantil . Mes tard vam tornar a casa i va vindré son pare a per ella però no se la va endur i se va quedar encara a sopar i a dormir . Després vam sopar tortilla i vam veure una peli . Quan se va acabar vam anar a dormir .
28 dijous pel mati me vaig quedar-me en casa fins hora de dinar . Després de dinar vam anar a entrenar ciclisme a la Vall D'Uixo . Mes tard vam anar a Benavites perquè estaven fent unes activitats per la nit . Quan s’acabarien anar a casa a sopar i a dormir .
27 dimecres pel mati anàrem a entrenar a la Vall D'Uixo piscina , quan acabarem es dutxarem i tornarem a casa a dinar . Per la vesprada vam anar al Kinepolis a veure la pelicula WONDER , va estar molt bonica . Mes tard vam anar al KFC a sopar el mini menú que era hamburguesa , mazorca i un ou de chocolate . Mes tard anàrem a casa a dormir.
26 dimarts pel mati vaig anar a per llepolies al kiosc , mes tard vaig dinar . Per la vesprada vaig anar a Princeladia que es un spa per a xiquetes . Quan entraves estava tot de color rosa , després entraves al spa i te feien un peinat , te maquillaven , te pintaven les ungles de les mans i dels peus i feien passe de models . Després de un hora vam sopar al McDonald's i mes tard a casa a dormir .

28 December 2017

25 dilluns pel mati me vaig alçar i me vaig vestir i vam esmorzar mes tard vaig anar a dinar en la família del meu pare a dinar "Zarzuela" que es molts tipus de peix i gambes . Mes tard vam berenar allí i vam anar a casa dels meus tios a felicitar-los el Nadal . Drespres de mig hora vaig anar a casa a sopar i a dormir .
24 diumenge pel mati estava súper emocionada perquè per la nit venia el Pare Noel , després vaig vestirme i vaig anar a quedar en els amics pel poble fins hora de dinar que vam anar a casa de la iaia Josefa a dinar Paella . Per la vesprada vam fer siesta , un hora després me vaig despertar i vam berenar . Mes tard va vindré la meva iaia Josefa a ajudarmos a cuinar t tot el sopar de la Nit de Nadal que venia tota la meva família el meu tio , el meu iaio , la meva iaia , l'altra iaia , el meu pare , la meua mare , les meves germanes i jo . Mes tard ja estava tot el sopar i va vindré tota la meva família a sopar , vam sopar i vam anar al cuarto de Lucia a jugar i de sobte vam sentir els cascavells del Pare Noel i ens va dur la entrada a Princelandia i bragetes . Mes tard se’n van anar tots a casa a dormir.

27 December 2017

23 Dissabte pel mati vam anar a l’Ajuntament de Benavites a decorar el poble en coses que estaven fent els xiquets del poble . Mes tard vaig anar a casa de la meua iaia Josefa a dinar macarrons . Després vam anar al casal del Tabalet perquè teníem unes amigues que eren fallers majors Alejandra i Lucia , mes tard vam fre-se unes corones de Rens , després van fer chocolate i vam berenar chocolata en galetes . A l'hora de sopar vam anar a per pizzes al Telepizza i vam sopar minimenu que era una mini pizza , beguda , creilles en forma de cara feliç i de postre un gelat . Mes tard vam estar un poquet jugant i després vam anar a casa a dormir .