Spain, Hungary · 1 Days · 6 Moments · June 2017

Alejandra's adventure in Hungary

13 June 2017

Dia 6 Vaig anar a passar el dia de compres per a fer uns regals a la meva família o amics està al carrer Vaci UCA . Estava ple de destres comercials i restaurants i vaig tornar a l'hotel plena de coses de pantalons , camises , sabates ... I vaig dinar i vaig anar a fer la siesta . I quant me vaig despertar vaig sopar i vaig dormir .
Dia 5 Me comprat un llibre sobre Budapest ja que tot el que me conta Martín hem sembla molt interessant . Vaig llegir una fulla que possava bandera , idioma el Hungaro però parlava el anglès , persones famoses es Oszkar va naixer en 1891 i va morir en 1960 i noms típics xica Aleta , Zita i Kiti i de xics Akos , Martín i Tamas . Després de llegir un ratet vam anar caminant a un Restaurant i vam sopar sopa de peix i de Postre sopa de crema de fruites . I quant vam acabar de dinar vam anar a veure un monument que es diu La Plaça de l'Heroes es molt important per a Budapest , hi han 2 monuments 1 es Les Belles Arts i l'altre Les Arts Artístiques hi ha un monument al centre que es de tots que està en el carrer de Andrassy que es el carrer mes importat de Budapest vaig anar a l'hotel a dormir .
Dia 4 Vaig alçar-me i vaig anar a desdejunar al Cafè Frei UTCA on hi ha tot tipus de cafè i tot tipus de dolços de tot el món d'alli me'n vaig anar a vore el Pont de les Cadenes que es el mes antic de tots el ponts que uneixen Buda i Pest . Alli he conegut a Martín que m'explicat que Budapest que es la capital i ciutat mes poblada de Hongria així com el principal centre industrial comercial i de transports . Posseeix 1,74millons d'habitats . Es la ciutat mes poblada d'Europa central . La ciutat ocupa una superfície de 525 km2 . Budapest se va convertir en una única ciuta cuan va ocupar les vores del riu Danubio , unificant les ciutats Buda i Obuda amb Pest el 17 de Novembre de 1873 . També me conta que la majoria de la població es catòlica un 68% , calvinizstes un 21% i luterans un 6 % . Que la moneda oficial de Budapest es el Florin . El canvi es 250 Florins per 1 euro , cosa que jo ja ho s'havia per a pagar l'hotel en Florin . Vaig anar a l'hotel a dormir . 😴😴😴
Dia 3 Hui he anat a els Bany Szechenyi , son els mes gran bany termals de tota Europa . La seva aigua es suministrada per dos fonts d'aigua termal amb temperatures de 74 i 77 c , seva inaguració a l'any 1913 . Ja que ho tenia al costat vaig aprofitar i vaig anar al Zoo Gardi Botànic . Cal destacar que he dinat Giros que son pistes de carn de porc i es pot demanar al peu del carrer ja que es típic a tota Budapest .
Dia 2 Hui he anatal Bank a cambiaràs els meus euros per Florin que es la moneda de Budapest , he parlat amb el xic del Banc Anglès perquè allí es parla el Hungaro i jo no se . Despres he anat a veure el Castell de Buda la residència les reis Hungaròs en Budapest , antic palaci , sede de galeria d'Art nacional , amb altars gòtics i escultures . He dinat al Restaurant del Castell un plat que es diu Gulash , el seu arigen es molt antic ,esta preparat a base de canr , Cerdo , ternara ... acompanyat de llegums i vegetals i per suposat el ingredient mes popular la paprika que es el pimento tant dolç com picant . Després de dinar vaig acabar de veure el castell i vaig anar a l'hotel
Dia 1 Ja tinc el billet me'n vaig a Budapest ixc Dimart 20 de Juny i torne el 26 de Juny . Allà que vaig a l'aeroport,me porten les meves germanes, amb l'avió i l'Hotel Erz senet City Centre tot m'ha costat 1165 . He arribat a Budapest i he agarrat un taxi fins l'hotel una volta allí , he demanat un sanwich per sopar ,m'he pegat una dutxa i a dormir.