New Zealand · 56 Days · 56 Moments · March 2017

Adams rejse til New Zealand

28 April 2017

26:04 idag gik vi på museum. Så jeg stod op da klokken blev 9:30 og spiste morgenmad og slappede af ind til frokost hvor vi skulle ned til museet som var gratis og meget stort og lære rigt. Vi gik også ind i et sted med vr briller som var meget sjovt. Da vi kom hjem igen gik mig,Jeppefar og Einar ned i poolen og hyggede. Da klokken blev 17:30 gik jeg ned til fitness og trænede til 18:00 hvor efter vi bestillede mega god mad. Da vi var færdige skulle vi bare slappe af ind til den næste dag hvor vi skulle med flyver hjem.
25:04 idag skulle vi i en stor have. Så vi stod op da klokken blev 9 og gjorde os klar til dagen. Da vi kom ned i haven var der fint smuk og den var mega stor. Da vi havdet gåret der inde i lide tid skulle vi ud igen og videre. Planen var at gå på en cafe men den var lukkket så vi gik bare hjem og slappede af ind til jeg skulle ned til fitness og efter det spise aftensmad som vi selv lavet. Men det var dagen

27 April 2017

24:03 idag skulle vi i rbnbet så vi stod da klokken blev 9. Da vi kom igang skulle vi afleverer autocampen og da vi kom til der hvor vi skulle afleverer den skille vi vente i 2 timer så vi slappe af. Da taxien kom skulle vi køre til rbnbet. Da vi kom var det stort og luksus så vi slappe af ind til klokken blev 5 hvor jeg gik ned og trænede i fitness i en time og efter det skulle mig og min far hente mad på en tai rasturant så var meget godt. Efter det gik jeg op på mit værelse og skulle så noget tid efter.

26 April 2017

23:04 idag skulle vi hen til en campingplads og have strom på. Så vi stod op da klokken 9 og min far skulle ud og cykle en tur. Vi mens lave vi ikke så meget ind at køre hen til campingpladsen og slappe af. Da vi havet spist skulle vi hen på en legeplads og lege. Da vi kom tilbage spillede vi ind til klokken blev 4 hvor vi gik hen til poolsne igen og slappede af i alle poolsne. Da vi kom tilbage var klokken 8 også da klokken blev 9:30 skulle vi sove

24 April 2017

22:04 i dag stod jeg op da klokken var 9 fordi mig og min far skulle ud og cykle på mountainbike i godt solskins vejre. Da vi havet cyklet lidt kunne vi ikke køre mere fordi det var lidt for vildt. Men da vi var færdige var klokken 12 så vi kom hjem og spiste en mad og efter det skulle vi igen i vandlandet og det var fedt og vi slappe bare helt af denne her gang i de varme pools som var 42 grader. Men det var en hyggelig tur i dag. Da vi kom hjem var klokken 5 og vi slappe af ind til vi skille ned og spise aftensmad på en rasturant hvor der var pizza. Da vi var færdige skulle vi hjem igen og sove
21:04 jeg stod op klokken var 10 og skille spise morgenmad. Da vi havet spist skulle vi ind i hanmars spris Spa bad som var mega lækkert og mig,jeppe og Einar var op ppe og køre på rutsjebaner som var meget sjove. Da vi havet slappede af og har været der i snart 4 Timer skulle vi op og da vi kom op var klokken 3:30 så vi gik hjem og slappe af ind til klokken blev 6 hvor vi gik ned og spiste indisk mad. Da vi var færdige og kom hjem skulle vi sove

21 April 2017

20:04 i dag var der kun 7 dage tilbage til vi skulle hjem ;-).Idag skulle vi til det sted vi skulle være de sidste dage i campingvognen. Så vi kørte i lidt tid ind til klokken var 1 skille vi hen til en dyre Park. Den var meget lille men med mange dyr f.eks gede,grisse,kaniner,heste osv. Men det var meget sjovt. Efter det skulle vi køre til hammer spirngs og være der i 4 dage. Men så vi kom fra til en fridomcampingplads hvor der var en god campingplads med et meget godt sted at spise så det gjorde vi. Efter det skulle vi sove
19:04 idag skulle vi hen til noget Lord of the rings bjerg som var meget smukt. Idag stod vi op da klokken var 9 og skulle køre i 2:30 timer som var okay men de sidste 30 minutter var på grus så det var lidt øv. Men da vi kom ud til bjerget var der mega smukt og sejt. Det tog en lille time at gå op til bjerget og vi var der i en time fordi der var så smukt og man følte som om man var i lord of the rings. Men da vi var færdige skulle vi finde en campingplads så det gjorde vi og der var ikke så meget der. Men dagen gik med at spise aftensmad og slappe af.

20 April 2017

18:04 idag skulle vi cykel en lille tur og bare slappe af. Jeg stod op da klokken var 10 og spiste morgenmad i fælles køkkent og efter det slappe vi af ind til frokost hvor vi var oppe og spiste på et barerig som var mega godt. Efter det skulle vi cykle 5 km så det var en lille tur :-). Men efter det skulle vi handle og lege på legepladsen i lang tid. Men dagen gik med at spise aftensmad og slappe af

19 April 2017

17:04 idag skulle vi til et kæmpestort loppemarket. Så vi skulle køre i 2:30 timer som gik meget hurtigt sjovt nok vi så først en meget lille Kirke som var meget smukt og efter det videre. Men da vi kom til loppemarked var det lige så stort som Roskilde dyrskue så det var mega fedt. Vi så får klipning på tid, en masse dyr, spiste frokost og det bedste af det hele var at prøve en kavoselv som var mega sjov. Men det var det vi brugte dagen på. Da vi kom til campingpladsen skulle vi se byen og efter det spise på den bedste rasturant vi har været på i hele vores tur. Jeg fik det bedste spareribs i verden (synes jeg) og min far fik det bedste lame kød jeg har smagt. Men vi skulle selvfølgelig have dessert som var mega god. Men vi var lang tid på rasturanten og slappe af og hygge også skulle vi hjem og sove med det samme.

18 April 2017

16:04 idag fik vi morgenmad på en Cafe for første gang. Jeg fik pandekager med Blåbær og bananer som var meget gode så det var godt. Efter det så vi troldestenne ssom var meget seje. Men efter det kørte vi hen til en fridomcampingplads som var helt vildt smukt og vi leget det meste af tiden nede ved stranden og efter det skulle vi spise aftensmad. Men der skete ikke så meget mere den dag.

17 April 2017

15:03 idag skulle vi ned til nogle troldeæg (runde sten). Så vi stod op da klokken var 9 og vi skulle køre 11 så vi havet massere tid. Så vi skulle køre i 3 timer og det var lidt af en tur :-). Da vi kom gram med et frokost stop var klokken 3. Vi kunne ikke komme ned til dem fordi det var høj vandt så vi skulle gøre det i morgen. Men vi skulle prøve at finde en campingplads men der var ikke nogle pladser så vi holde nede ved trolleægne så vi skulle i mere den.

16 April 2017

12:04 idag skulle vi til rbnbet som var et kæmpe hus med pool bord. Så vi stod op da klokken var 8:30 og spiste morgenmad. Da vi var færdige skulle vi køre i 2 timers tid. Da vi kom til rbnbet skulle vi checke ind da klokken var 3 men klokken var kun 1 så vi gik ned i byen og så et museum som var godt og gratis

15 April 2017

14:04 idag skulle vi ikke så meget. Så jeg stod op klokken 9 fordi vi skulle checke ud fra rbnbet og der efter skulle vi køre. Vi skulle køre langt idag så det var det vi brugte tiden på men da det blev frokost spiste vi på burger King. Efter det kunne vi komme ind i vores rbnb som var ikke så godt men det lå på verdens stejlestes gade så det var Nice. Men dagen gik med at slappe af og se tv
13:04 idag skulle vi ned og se New zeadlands sejeste togbane. Så jeg stod op og klokken var 11. Da jeg havet spiste slappede jeg af ind til en time efter skulle jeg spise frokost fordi vi skulle ned i byen. Da vi kom ned i byen var vi et samlet mussem så var godt. Da vi var færdige med det skulle vi handle ind til aftensmaden. Da vi kom hjem igen spillede mig og jeppe pool ind til min mor og far havet lavet aftensmad. Da vi havet spist så vi transformers 3 som var god og efter det skulle vi sove

13 April 2017

11:04 Idag skulle vi til det sydligeste pungt på sydøen. Så vi stod op og kørte hen til verdens hurtigste motorcykel og den var meget sej. Men samme dag fandt vi noget kebab som var okay og efter det skulle vi køre til sydligeste pungt i New zeadland og det var meget sejt. Efter det så vi pingviner og forstende træer og kørte til campingpladsen. Efter det var vi på campingpladsen men der var ikke noget så det var okay. Men dagen gik med at lave mad slappe af i campingvognen også sove

12 April 2017

10:04 i dag skulle vi køre i 4 timer hen til en campingplads. Da vi stod op og kørte i 4 timer var der mega smukt og sejt ud over det hele. Da vi havet spist frokost og kom op til campingpladsen var der en sød hund og en masse andre ting. Men campingplads en var Super fint og meget gamel dags. Da det blev aftensmad tid skulle vi spise bøf og katofler og det smakte godt. Da vi var færdige hyggede vi ind til vi skulle sove

11 April 2017

09:04 idag skulle vi køre i lang tid (3 timer). Så vi stod op og skullr køre dag klokken var 11. Da vi kørtevar turen lidt kedelig men mega flot så det var okay. Vi tog en masse stop men jeg faldt i søvn. Da vi var fremme skulle vi lige se området og der var lidt mange sandfluger men det var bjerge og mega smukt. Da det var aftensmad skulle vi have spaghetti med kødboller så det var okay. Da vi var færdige så jeg film og efter det skulle vi sove

10 April 2017

08:04 i dag skulle vi bounty jumpe. Da vi stå op var jeg mega spændt og det var min lille bror også. Så klokken blev 10 var det tid til at bounty jumpe og det var mega sendt syt og sjov så jeg prøvede 2 gange og det var jeg telfrasmed. Da vi var færdige skulle vi køre luge cars og det var også mega sjovt. Da vi kom ned igen var klokken 3 så vi gik ned i byen og fik en af de største is jeg har fået i mit liv så den smakte godt. Da vi havet spist lege vi og så skulle vi hjem. Da vi havet været der hjemme i lidt tid skulle vi ud og spise på en japansk restaurant som var okay. Da vi var færdige gik vi hjem og slappede af og til sidst sove
07:04 idag skulle vi til Queenstown. Så jeg stod op klokken 9 og spiste morgenmad også skulle vi køre. Det var en hel vild god tur til Queenstown og det tog 3 timer at køre der til. Da vi kom frem skullr vi slappe af og lege lidt. Da det blev aftensmads tid skille vi på en berømt burger bar som hed ferg burger og den var mega god. Da vi var færdige skulle vi ikke så meget andet ind af sove

8 April 2017

06:04 idag skulle vi i biografen og se Lego Batman the movie. Så vi stod op klokken 10 fordi vi kunne sove længe. Da jeg vognede skulle vi spise morgenmad og efter det gik vi ned i byen og handlede. Da vi kom hjem igen og havet slappet af skulle vi i biografenog se filmen med det var ikke en normal biograf der var en bil i biografen og sofaer så det var fint, det var en Super fed film med masser af humor. Da vi var færdige bestilte vi pizza på en god italiensk rasturant som smargte godt. Men dag gik med det også skulle vi i seng

6 April 2017

04:04 idag skulle vi hen til en campingplads hvor man kunne fiske. Så vi stod op klokken 8 og skulle køre i lang tid men inden da var der en lang kø for at komme over en bro så der var vendte tid på 20 minutter så vi fik en Milkshake og slappede af og tog ind i bilen med der var stadig 20 minutter tilbage så vi skulle vendte. Da vi kom videre og vores første stop var ved et sted med mega mange sand fluger så der var vi ikke i lang tid. Da vi kom frem til campingpladsen skulle mig og Jeppe fiske men vi fangede ikke noget. Da vi havet spist aftensmad skulle vi ikke lave noget ind at sove
03:04 i dag skulle vi videre så vi skulle køre i lang tid. Så vi stod op klokken 8 og blev klar til køre turen. Vi skulle køre i 3 timer så det var lidt kedeligt. Men vi tog nogle stop hvor vi skulle gå en tur hen og se en gletsjer og det tog en time. Da vi havet gøret turen og havet set gletsjeren skulle vi videre så vi kørte en time mere ned til en til gå tur på en time som var meget smuk men også lidt hård. Da vi havet gået turen fik vi en is og besluttede at vi bare skulle campe i nærheden. Det var en meget god campingplads med en god legeplads. Da vi havet spist aftensmad skulle vi tilbage i campingvognen og slappe af ind til vi skulle sove
02:04 i dag blev vi for en sidste dag på campingpladsen fordi det rengede mega meget. Jeg stod op klokken 9 og spiste æg og Bacon som var mega godt. Da klokken blev 11 skulle vi ned i byen på en rundtur nedebi en Jade butik. Da rundturen var færdig skulle jeg købe en halskæde til 10$ som var meget sej. Da vi var færdige skulle vi ned til havet og se det. Da vi kom tilbage slappede vi af ind til aftensmaden og efter den i seng.

4 April 2017

01:04 i dag skulle vi i noget der hed shantitown. Så vi stod op klokken 9 og kørte fra campingpladsen. Da vi kom til shantitown skulle vi med et togv hvor vi kunne se hele shantitown. Da vi havet taget det var vi rundt og se det hele vi spiste også pomfritter som var okay. Da vi havet set det hele skulle vi af sted og hen til en campingplads med dyr osv da det blev aften og efter aftensmaden så vi sådan træner du din drage 2 og den var god efter det skulle vi se hlovworm og det var sejt også skulle vi sove.

2 April 2017

31:03 i dag skulle vi ned og se nogle pandekage sten. Så vi stod op og vi skulle køre i 1:30 time og da vi var der nede skulle vi gå en meget lille tur ned til pandekage stene og de var helt fantastiske. Så vi havet gået turen skulle vi så selvfølgelig have pandekager og de var gode. Da vi var færdige skulle vi videre så vi kørte i 1 time mere ind til vi kom til en god lille campingplads med Spa bad. Da vi havet slappede af skulle vi spise aftensmad og da vi havet spist skulle vi ikke lave så meget andet ind sove

1 April 2017

30:03 idag skulle vi hen til New Zealands største sving bro. Da vi kom der til var klokken 12 så vi spiste først og efter det skulle vi over den. Den var ikke lige så Klam som jeg troede men den var meget sjov og gå over. Vi skulle også gå en meget lille tur og efter den skille vi "flyve" tilbage det var mega sjovt og også lidt spændende. Så vi var færdige skulle vi hen til en Cafe og over natte. Da vi kom var klokken 5 så vi slappede af og gik en lille tur og efter den spiste vi aftensmad på cafen. Da vi havet spist skulle vi se glovworm i den vilde natur og det var meget fint. Da vi kom tilbage så vi lidt af Robin Hood og efter det skulle vi sove
29:03Idag skulle vi til en fridom campingplads. Så vi stod op klokken 8:30 fordi vi skulle være ude klokken 10. Da vi havet spist kørte vi ind til klokken var 13 hvor vi var på en fridomcampingplads hvor der var en sød en som hed Don og på den fridomcampingplads var der ikke så meget og lave så rasten af dagen gik med at slappe af og se området også tilst sove

30 March 2017

28:03 i dag skulle vi sejle til sydøen. Så jeg stod op klokken 9:30 fordi vi skulle først sejle klokken 3 så vi gik i svømmehallen så var meget sjov men 10meter veppen var lukket. Da vi kom tilbage og efter vi havet spist morgenmad var klokken 12:30 så der var ikke så lang tid i nu. Vi kørte ind til lufthavnen for at se smarg og gandalf. Da vi var færdige med det skulle vi med fave hen til sydøen. Da vi havet sejlet lidt så vi delefiner og det var mega sejt. Da vi kom til Sydøen var klokken 6 så vi spiste aftensmad og slappede af ind til vi skulle sovr

29 March 2017

27:03 i dag skulle vi se en af verdens bedste musem i verden. Så vi stod op klokken 9 og skulle med bus klokken 9:30 så jeg stod op og spidte morgenmad også ud af døren. Da vi kom til musemet var det mega flot og den første udstråling var om 1 verdenskrig og den var helt fantastisk. Da vi var færdige med den skulle vi se nogle andre og da klokken blev 12 spiste vi frokost på en sjov chinesik rasturant så var Okay, da vi havet spist så vi en mega sej indsekt udstråling som var mega læreligt. Da vi var færdige skulle vi hjem ind til vi gik på Burger fuel som er en kæde og det var mega godt. Da vi kom hjem slappede vi af ind til vi skulle sove

27 March 2017

26:03 i dag skulle vi til welliton. Så vi stod op klokken 9 og skulle køre i 3 timer. Vi tog et billed af en skelt der stod velkommen til danevirke. Da vi kom frem til welliton fandt vi et sted og slappe af ( vi skulle være der i 2 dage). Da klokken blev 3 skulle vi i weta cave det var mega sjovt og min far brugte mange penge på alt muligt fra Hobbitten og Lord of the Rings. Da vi kom tilbage skulle vi på en indisk rasturant det var den bedste en til videre så det var godt. Da vi kom tilbage var klokken 9:30 og vi skulle i seng.

26 March 2017

25:03 i dag skulle vi køre op og se Mordor der hvor Frodo og Sam så det for første gang. Så jeg stod op klokken 9 og spiste morgenmad. Da vi havet kørt hen og holde på en parkeringsplads hende der hvor de så Mordor først. Det var en lille gå tur og da vi habet set den færdig skulle vi køre i 3 timer. Da vi var halv vejs til der hvor vi skulle være spiste vi frokost og kørte det sidste vej til campingpladsen. Så vi kom frem var klokken 2 så vi slappede af og så nogle dyr så var i bure. Da klokken blev 6 spiste vi aftensmad og efter det hyggede vi ind til vi skulle sove

25 March 2017

24:03 idag skulle mig og min far cykle op af et bjerg. Da vi havet spist skulle vi cyklede det var en hård cykel tur det tog 48 minutter at cyklede op og 10 minutter at cykle ned. Da vi kom tilbage skulle vi spise frokost på en rasturant. Det smakkte mega godt og jeg fik også dessert. Dagen gik med at slappe ind til om aften hvor vi så film.
23:03 idag skulle vi ned til en campingplads hvor Mordor ligger. Så jeg stod op klokken 10 og vi skulle køre klokken 12 så vi havet masser af tid. Da vi kom frem skulle vi gå en tur hen og se Mordor det var en gå tur på 7 km op af Brage og ned. Det var en hel fantastisk gå tur. Da vi kom tilbage begyndte det at regne så vi slappede af ind til aftensmaden. Efter den skulle vi ikke så meget
22:03 idag skulle vi se en til grotte og en hobbit by. Så vi stod op klokken 9 og kørte til grotten. Da vi kom var vi de eneste der var der så vi havet det for os selv. Da vi kom ind i grotten var det mega smuk og også lidt kort. Da vi havet set den skulle vi afsted hen til en hobbit by. Da vi kom skulle vi spise frokost ind til vi skulle afsted med en guid. Så vi kom der oppe var det lige som at være der selv. Der var mange steder fra filmen så det var mega sejt og sjovt. Nu skulle vi finde et sted vi hvor vi kunne sove så vi tog en fridomplads hvor der var den bedste is jeg har smagt i lang tid. Vi lavet ikke så meget andet ind at slappe af og sove til sidst

23 March 2017

21:03 idag skulle vi i 2 huller ud af 3. Så jeg stod op og spiste morgenmad osv. Da vi kørte skulle vi være der klokken 12. Da vi kom frem skulle vi købe billet til en af hullerne med glovwoms så skulle vi vente lidt på turgriden. Da vi kom ind var der Super smukt og masser af glovworms. Efter ligt Gid gik vi ned i en båd hvor vi kunne se en masse glovworms. Da vi var færdige skulle vi til en anden hule men vi skulle lige vente ligt. Da det var tiden var denne hule Life så smuk som den anden og da vi havet set den skulle vi køre hen til en Camping plads med pools som vi skulle være på i 1 dag. Da vi kom til pladsen skulle vi have noget mad. Da vi havet spist slappede vi af ind til vi skulle sove

22 March 2017

20:03 i dag skulle vi i hobbit byen yes!. Så vi startede dagen med af spise morgenmad og slappe af ind til vi skulle køre et sted hen ( fordi hobbit byen var først klokken 5). Vi startede med af køre en tur til en fridomcamping plads og slappe af der men jeg skulle stide så vi kørte til en plads hvor der var toileter. Da jeg var færdig på toilettet gik vi på en Cafe og fik noget og drikke. Efter det kørte vi til hobbit byen og var der i 2 timer og i shoppen. Nu skulle vi med en bus ud til hobbit byen der var mega smukt og 44 hobbit hytter som vi gik rundt til. Da vi havet set det hele skulle vi ned i the green Dragon og spise mega meget mad. Det var lige som at være en hobbit vi spiste en til vi ikke kunne mere og vi fik også dessert. Da vi havet spist og klokken var 22 gik vi en tur tilbage til der hvor vores biler var. Da vi havet kørt ned til der vor vi skulle holde sov vi med det samme.

21 March 2017

19:03i dag skulle vi køre MTB turen igen. Så jeg stod op klokken 9 og spidte morgenmad efter det skulle vi køre mtb. Det var hårdt men sjovt. Da vi kom hjem igen var klokken 12 så vi spiste frokost og gik i poolen bag efter. Da klokken blev 4 spillede mig, jeppe og min far tennis jeg vandt over jeppe 6-0 men tabte til min far 6-3 så det var meget sjovt. Efter det så vi film og fik hotdogs som vi selv lavede. Da vi havet spist slappede vi af ind til vi skulle sove

19 March 2017

18:02 idag skulle vi ikke så meget men min far og mor skulle køre MTB igem. Så jeg stod op og skulle passe på einar og jeppe. Da de kom hjem klokken 12 skulle vi spise. Efter det så jeg en film i poolen og slappede af. Der var ikke så meget mere af den dage kun om aften hvor vi spiste på rasturant ( Master og india) som var ,ega godt og det smakkte godt. Og da vi kom hjem slappede vi af ind til vi skulle sove

18 March 2017

17:02 idag skulle vi ud og køre på mountian bike. Så jeg stod op klokken 9 og spiste morgenmad efter det gjorde vi klar til at cykle. Da vi havde cyklede lidt af tiden kunne einar ikke mere( det var også en moutian bike sti) så ham og mor vænte om så det var kun mig, far og jeppe. Da vi kom til det vamdfall som moutian bike stien gik hen til var vand faldet mega smukt og da vi skulle tilbage havet vi i alt cyklede 10 km. Da vi kom tilbage på campingpladsen skulle vi i poolen og slappe af. Så klokken var 5 gik mig og einar ud og legede lidt ind til aftensmaden. Da vi havde spist skulle vi ikke så meget mere ind af slappe af og gå i seng

17 March 2017

16:03 i dag skulle vi videre fra Camping pladsen. Da vi havet kørt til klokken var 13 skulle vi se et sted med en gejser og kiwier. Da vi kom skulle vi se et show med de indfødte i New Zealand og det var sjovt. Da vi havde set gejsern og Kiwi Fuglen skulle vi hen til den Campingpladsen. Vi kørte i 1 time også var vi der klokken 5. Vi startede med af gå i poolen og se film i poolen. Det var en luksus campingplads vi var på. Men dagen gik med af vi slappede af og hygge

16 March 2017

14:02 i dag startede jeg dagen med af min far havet fanget en stor fisk så der blev jeg væget. Så jeg stod op gik jeg ned og fiskede. Da klokken blev 11 gik vi i noget der hed Polynesien Spa en af de bedste i verden så vi var der i 2 timer. Da vi var færdige skulle vi ned i en Park hvor der var vameholder så det var sjovt. Da vi kom hjem spillede mig og Jeppe bordtennis og hygge med noget fiskeri. Dagen gik med det ind til vi skulle i seng
15:02 idag stod jeg op klokken 9:30 og spiste morgenmad. Vi skulle køre i gokart ned af et bjerg . Da klokken var 10 skulle vi med Gokart også op af en gondol. Så vi kom om skulle vi køre, det var mega sjovt og mig og jeppe fik 6 ture. Efter halvejs skulle vi have noget mad så vi delte en hel pizza sammen.da vi havet kørt gokart ind til klokken var 3 skulle vi tilbage. Så dagen gik med af fiske,hygge osv ind til klokken Blev 22 hvor jeg skulle sove

15 March 2017

13:03 i dag skulle vi til en campingplads. så vi kørte klokken 10 fra der hvor vi holdte. da vi kom fram klokken 2 spillede mig og Jeppe bordtennis og hyggene nede ved søen. Vi sejlede også i kajak og fiskede så det var Super fedt. Da klokken blev spegeti med kødsovs. Og da det blev aften slappede vi af ind til vi skulle sove

14 March 2017

12:03 i dag skulle vi køre videre. Så vi stod op klokken 9 og spiste morgenmad. Da vi havet spist skulle vi køre til et bjerg som vi skulle besti, det to 20 minutter og da vi kom ned regnede det så vi blev meget våde. Da vi kom kom tilbage til bilen skulle vi finde et sted og fridom campe. Da vi kom til stedet skulle vi ud og se på sted vi var på en sted tæt på vandt. Så dagen gik med af hygge og slappe af i autocampen.

12 March 2017

110:3 idag var planen at vi skulle køre videre så vi blev en til dag. Så jeg stod op spiste jeg morgenmad og efter det gik mig og Jeppe ned og spille bordtennis. Da vi havet spillede gik vi ind i autocampen og spillede fordi det regnede. Da vi havet spist frokost skulle mig og min far løbe 4 km og det var godt af komme igang igen. Da vi kom hjem var vi i autocampen ind til vi skulle spise aftensmad og vi gik igen på den samme rasturant som sidst. Hvor jeg fik en pizza der smarke godt. Da vi kom hjem lave vi ikke rigtig noget ind til vi skulle sove.

11 March 2017

10:03 idag skulle vi gå en tur ned til en hule. Jeg stod op klokken 9:30 og spiste morgenmad. Da vi havet spist skulle vi gå i 1:30 time. Da vi kom fram klokken 12 skulle vi spise. Da vi havet spist skulle vi se stedet og det var meget smukt. Da vi var færdige var klokken 2 og da vi kom hjem skulle mig og Jeppe spille bordtennis med min far. Da vi havet spillet gik vi ned til stranden og efter det skulle vi spise på rasturant ( det var også den eneste der var i byen) det smarkt mega godt. Da vi kom hjem slappede vi af ind til vi skulle sove

10 March 2017

09:03 I dag skulle vi køre til klokken var 6 så vi spiste frokost da klokken var 12 og vi skulle også se en kæmpe guld mine og et museum så var meget sjov og jeg lærte en masse. Da vi kom til aliebeach kunne vi ikke køre den rigtige vej så vi skulle køre en omvej fordi der var mega meget regn de næste 5 dage. Så da vi kom skulle vi lave mad og vi spiste det klokken 7:30. Da vi havet spist det skulle vi ind i autocamper fordi det regnede helt vild meget så dage gik på af være i autocamperen igen.
08:03 i dag skulle vi til en oste butik/cafe får at overnatte. Så vi stod op og pakke vores ting og kørte i 3 timer. Da vi kom til ost butikken var klokken 1 så vi spiste og det smagte mega godt. Da vi havet spist så vi alle dyrene og einar købten en pose med mad til dyrene. Efter det skulle vi gå en tur men vi gik ikke så lidt inden det rengede. Så dagen gik med at blive inde i autocampen og WiFi den hele dagen.

9 March 2017

07:03 i dag skulle vi bare køre helt vild langt. Så jeg stod op klokken 8:30 og da klokken var 9 skulle vi køre i lang tid. Da klokken var 2 var der lige pludselig kø fordi 2 biler var kørt sammen så vi måtte vænne om så da vi kørte 3 km var der kø igen men Heldigvis var det bare en kø der var over igen eller lidt. Så vi blev meget forsenket meget. Da vi var på campingpladsen klokken 18 skulle vi have noget mad og i en svømme hal med rutsjebaner så dem kørte vi på og der var også en pool der var 40 grader. Men da vi kom op fra svømme Hallen skulle vi hjem og slappe af og sove
06:03 i dag skulle vi køre lang. Vi startede med at køre til et nordiske pungt på hele New Zealand og da vi havet kørt 300km kom vi til det nordiske pungt i hele New Zealand. Vi skulle gå lidt og det var helt fantastisk smuk sted hvor det tasmanske hav mødes med stilde havet. Da vi havet set det hele skulle vi køre så lang tid som vi kunne og så måtte vi en campingplads. Da vi havet checket ind skulle vi have noget mad og vi fandt en okay fish and chips som vi fik mad på. Men dagen gik med at spille, snakke og hygge også var det sove tid

7 March 2017

05:03 idag skulle vi køre ind til klokken 5 om aften. Så jeg stod op og spiste morgenmad. Også skulle vi køre lidt efter. Da vi havet kørt ind til klokken 5 hvor vi fandt noget der hed Kiwi øen fordi kiwier er trodet så vi skulle på Kiwi jagt så vi kunne se dem. Men først skulle vi have noget mad så mon mor og far gjorde klar til det. Da vi havet spist spillede vi ind til det blev mørkt gik vi efter kiwierne men vi hørte kun nogle da vi havet gået turen skulle vi sove.

5 March 2017

04:03 I nat skete der noget mærkeligt vi blev vækket af nogle brandbiler klokken tre om natten fordi der var brand i nerheden. Så da vi får gik ud og spurgte om hvad der skerte sagde brandmande at vi skulle flytte os så vi endte nede på en strand. Da vi stod op klokken 9 var vi smadret men da vi havet spist mad skulle vi gå en tur nede på den strand vi var på som var helt sort. Da vi var færdige med det skulle vi ud og se et vandfald. Da vi kom der ned efter en gå tur på 2km var vandfaldet helt vidt flot. Da vi havet set det skulle vi finde et sted hvor vi kunne sove så vi kørte i 3 timers tid. Da vi kom til det første sted var der optaget så vi kørte vider. Så vi fandt et lille hygge lidt sted skulle vi havet spist aftensmad hyggede vi ind til vi skulle sove.

4 March 2017

03:03 i dag skulle vi havde vores autocamper. Så jeg stod op klokken 7 og vi tog en taxi til Wireless som er der hvor vi skulle hente vores autocamper. Da vi kom skulle vi vente imens min mor og far lige skulle aftale noget med ham der havet den. Da vi kunne komme ind var autocampen fint nok stor og da vi havet set en film om autocampen var det afsted. Da vi havet kørt to timer endte vi et sted hvor der var noget anden verdenskrig historie Da vi havet sloet op gik vi en tur. Da vi havet gået skulle vi lave burger og det smarkt godt. Da vi skulle sove spillede mig og Jeppe lidt og så skulle vi sove
02:03 i dag skulle vi se stor byen. Jeg stod op klokken 9 og spiste morgenmad. Da vi havet spist og havet taget tøj på gik vi ned til en Park som hed majierspark hvor der var en rimlig sjov lege plads. Da vi havet leget i en halv time var der nogle andre dansker som Einar leget med i lang tid og min mor og far snakkede med deres mor og far. Da klokken blev 4 skulle vi mødes med nogle andre dansker som min far kendte. Vi mødes med dem på en Cafe og snakkede og da vi havet snakkede med dem i lang tid inviterede vi dem til aftensmad på en rasturant som hed litte india som vi var på i går. Men ham min far kendte havde to drenge på 11 og 8 som vi hyggede med og da vi gik hjem igen var klokken mange

3 March 2017

1:03 i dag tog vi det stille og roligt. Så jeg stod op klokken 9 og da vi havet spist morgenmad skulle vi til et skibsmusem og da vi havet gået ned til skibsmusem var det meget spændende vi kinkkede på gamle og nye skibe og malerier. Da klokken blev 12 skulle der skude med en kanon den var lille men den kunne godt nok sige Bang. Da vi var færdige med det gode musem gik vi hjem og fik noget frokost at spise gik vi ned og svømmede i poolen og jeg trænede i fitness. Da vi skulle spise mad fandt vi en indisk restaurant og spise god mad rigtig god mad. Da vi skulle hjem lavede vi ikke så meget mere ind og gå i seng