Australia · 29 Days · 27 Moments · January 2017

Adams rejse til Australia

1 March 2017

27:02 i dag skulle vi ned og købe souvenirs med hjem. Da jeg vognene klokken 9 spise vi morgenmad og gik der efter ned til en butik. Da vi havet gået i lidt tid kom vi ned til butikken købe jeg en bumarang og vi lille bror købte et kenguro skind. da vi skulle finde noget frokost gik vi bare på hungry jacks(burgerking) efter det skulle vi ud og sejle i to timer og se sydney det var meget sjovt. da vi kom til bare efter det gik vi hjem. da vi kom hjem lavet vi ikke så meget ind til aftensmads til hvor mig og min far hentede sushi. da vi havet spist spillede jeg lidt og efter det skulle jeg sove

26 February 2017

24:02 Idag skulle vi til Sydney. Så jeg stod op klokken 9 og vi skulle tjekke ud klokken 10. Så da vi havet spist morgenmad skulle vi hen til de 3 søster den sidste gang og det var også mega smukt igen igen. Og da vi skulle køre kørte vi ned til en basse butik med en hel masse bamser fordi vi kunne først tjekke igen klokken 2 og vi kørere jo klokken 10. Men i basse butikken var der flere bamse ind jeg havet set før. Da vi kom til Sydney første og famest en hel masse biler lige som i København og højhuse som jeg aldrig havet set før. Men da vi havet fået Vores rum skulle vi ned og se opera huset og det tog kun en halv time også var vi der. Da vi var der så vi det inden i og ude på. Da vi skulle hjem igen gik vi forbi en masse parker som var meget fint. Da vi kom hjem igen og skulle spise fandt min far en thai rasturant som var meget lækker og stærkt. Da vi skulle hjem så jeg lidt tv og sov efter det

24 February 2017

23:02 i dag skulle vi går en masse ture. Så jeg stod op klokken 9 hvor efter morgenmaden af vi gik ned til de 3 søster og gik vider. Da vi havet gået 500m var der nogle mega stajle trapper som der gik ned til de 3 søster og så dem helt tæt på. Da vi skulle hjem og spiste frokost spiste jeg en bolde med skingre og ost. Da vi havet spist gik i igen ned til et sted der hed katoombafalls Det er et vandfald som løber ned af et bjerg. Vi gik også vider og så et mega flot lookout en tur ned og så et mega flot lookout. Da det blev aftensmad tid skulle vi på en meget lækker rasturant. Jeg fik noget lam og min mor og lille bror fik kenguro. Da det var dessert tid fik jeg noget is og cramel kage som smakt godt. Da vi kom hjem skulle vi se Tintin og da klokken blev 23:00 skulle jeg i seng
22:02 i dag havet vi en hel dag i blue moutian. Så vi stod op klokken 8:30 og skulle i svømmehallen. Jeg skulle passe Einar imens min far og lille bror svømmede bander så mig og Einar hyggede os ind til min far og lille bror var færdig. Da vi havet svømmede og kom hjem igen skulle vi spise frokost. Da vi havet spist slappede vi af og så det sidste afsnit alene i vildmarken. Da vi havet slappede af gik vi en pokemon tur og så de 3søster igen. Da det blev aftensmad fik vi raviolier med sauce. Også gik vi ned og så 3 søster i mørke også var det sove tid
21:02 i dag skulle vi køre 700km. Så jeg stod op klokken 7:30 og pakkede vores ting ned og slappede lidt af. Da klokken blev 9 skulle vi køre i 7:30 time. Da vi køre var der mange stop som vi gik ind på. Da vi var i bluemoutian pakkede vi tingene ud og da vi havde pakkede dem ud var klokken 17:30 så vi gik ned til 3 sister og så dem de var mega smukke. Da vi havet set dem skulle vi hjem og spise aftensmad vi fik pasta med fuld. Da vi havet spist så vi alene i vildmarken og det var det dagen idag gik ud på.

21 February 2017

20:02 i dag skulle vi i zoo en af Australiens største i verden. Jeg stod op klokken 9 og spiste morgenmad. Da vi havet spist mad skulle vi køre til zoo. Da vi var i zoo og havet købt billedet så vi en masse dyr feks koala, kenguro, zebra, gifafer osv. Vi så også et krokodille show da klokken var 12 det var super godt.Da vi skulle spise frokost fik jeg en burger som smakte fint. Da vi havet gået hele zoo'en rundt endte vi i Afrika (altså et sted i zoo hvor der var dyr fra Afrika) og da vi skulle tilbage tog vi en bus til der hvor vi startede ( grunden til vi kørte i bus bar fordi zoo'en var mega stor 2 gange så stort som Københavns) da vi kom til stedet hvor vi skulle vi hjem. Da vi kom hjem slappede vi af ind til aftensmaden. Da vi havet spist var jeg træt
19:02 i dag skulle vi hjem så vi stod op klokken 7:30 og spiste morgenmad. Da vi havde spist mad gik vi hjem og pakkede de sidste ting sammen. Da klokken var 10 skulle vi med båden og der sejlede vi i 2:30 timer. Det var en beder tur ind den i starten. Da vi kom i land hentede min far bilen og vi køre mod et luksus hus(vi skulle køre 650km). Da vi havet køret turen kom vi til huset og det var mega stort. Da vi havet taget kufferterne var det spise tid .da vi havet spist aftensmad spillede mig og Jeppe pool på et mega lækkert bord og da vi var færdige gik vi i poolen og spa bad også var det sove tid efter.

19 February 2017

18:02 dage på herom Island det var mega sjovt og de var mega søde. Jeg var oppe til klokken 22:10 og var også træt til sidst.
18:02 i dag stod jeg op klokken 7:30 fordi alle i min familie var sultende fordi de stod op klokken 6 får at se skildpadder. Så vi gik ned til morgen buffet og spiste lidt hurtigt fordi vi skulle med en båd hvor man kunne se nede i vandet fra et glas ad. Da vi kom ud båd og var i gang med at sejle var der mega smukt og der var også mange skildpadder og rokker. Da vi var færdige slappede vi af ind til frokost hvor jeg fik noget der hed BLAT, det er bacon avokado og bord osv. Da vi havde spist skulle min far,mor og Jeppe snorkle ude på en båd og mig og Einar var alene og det var hyggeligt og vi var også i poolen i lang tid. Da de havde snorklede og de kom hjem skulle vi snorkle ude ved et skibsbrag og vi så 5 skildpadder og masser af fisk. Da klokken lev 4 gik vi øen rundt også så raddet vi masser af skildpadder. Da vi havde gået øen rundt skulle vi spise og det var buffet som var mega lækker. Da vi havde spist spillede vi pool med en sød mand der hed Jacob som vi havdet kendt i alle.

18 February 2017

17:02 i dag sove jeg igen til 7:30 fordi vi havde en stor dag foran. Så vi gik ned og spiste morgenmad og efter det var vi på Shack Bay igen men ikke bad vi så også nogle døde havskildpadder:-( men vi mødte også min far som løbte ned til os. Vi snorklede også lidt og da vi kom tilbage til vores hus skulle vi spise frokost. Efter det skulle mig og Jeppe snorklede ude på en båd. Da vi kom i vandet var det så smukt, smukker ind det i portdogles og det brugte vi i en time på også var det hjem igen da vi kom hjem slappede vi af ind til klokken 18:00 hvor mig og Jeppe spillede pool ind til vi skulle spise og jeg kom til af smadre en rode så det var ikke så godt. Efter det skulle vi spise aftensmad også var det slappe af tid ind til vi skulle sove
16:02 i dag skulle vi ud og se på hajerne. Så jeg stod på klokken 7:30 fordi min far var sulten. Efter vi havde spist skulle vi ud og snorkle med hajerne og det kunne jeg ikke lide( det kan jeg godt nu) mig og Einar lavet et sand slot. Efter det gik vi øen rundt det tog kun 20 min fordi heron Island et mega lille. Efter det gik vi ned og spiste frokost efter det snorklede vi næsten ude ved et skibs brag og vi så en havskildpadde (jeg havde aldrig set Einar svømme så hurtigt. Efter vi havde snorklet skulle vi op og slappe af også var det spise tid. Efter vi havde spist spillede vi pool og så skulle vi sove

16 February 2017

15:02 i dag skulle vi til heron Island så jeg stod op klokken 9:30 og spiste morgenmad. Da vi havde spist kælede vi med æsler og jeg løb 3km sammen med min far. Da vi havde gået i bad spiste vi frokost og skulle med båden hen til heron Island. Da vi sejlede var klokken 14:15 og vi skulle sejle til 16:45. Da vi kom til Heron Island var der mega smukt. vi skulle i starten hen til vores værelse og efter det snorkle. Vi så ikke så meget, men der var stadigt smukt. Da vi havde snorklet skulle vi spise aftensmad. Der var buffet som var mega lækker. Da vi havet spist skulle vi ud og kigge efter skildpadder men vi så ikke nogle. Da vi kom tilbage spillede mig og Jeppe pool og efter det skulle vi sove. Der var rigtigt mange fugle der larmede og der lukter lidt af prut

14 February 2017

14:02 i dag skulle vi til awoonga Dam og se det. Det er en stor demling. I dag stod jeg op klokken 9 og efter morgenmaden skulle vi ud på awoonga Dam og se det. Det var så smukt og anderledes men da vi vi var færdige kærte vi ud og handle nogle sko til herom Island. Da vi havde handlet skulle vi i en til en lille waterpark som var mega sjov med masser af vand. Efter det begyndere det og tordne så vi skynde os meget. Da vi kom hjem skulle vi køre ATV det var super sjovt og lidt svært i starten men da vi var færdige var vi indvitert til at komme op og snakke og det gjorde vi så ind til vi skulle ned og spise and.
13:02 i dag skulle vi ud til en båndegård så vi køre 700km. Jeg stod op klokken 7:30 og vi skulle køre 8:30. Da vi skulle ud i bilen læse jeg nok det meste af turen i min Harry Potter og sov. Da vi var fremme var vi på en mega smuk gård og vi fik en god velkomst. Da vi havde set os lidt omkring var der også æsler og hunde som vi kælede meget da vi havde spist aftensmad så vi tv og efter det gik vi i seng
12:02 i dag skulle vi ikke så meget. Jeg stod op klokken 10:30 og spiste morgenmad efter det gik jeg i poolen og svømmede da vi gik tilbage læste jeg også var det frokost tid. Efter vi havde spist spillede jeg tennis mod min far og tabte igen igen. Da vi havde spillede i 40 graders varme var vi smardert og gik i poolen med det samme. Da det var aftensmad spiste vi burger. Da aftensmaden var færdig pakkede vi sammen til i morgen hvor vi skulle køre også faldt jeg i søvnen.

11 February 2017

10:02 i dag skulle vi ud på verdens mest hvideste strand i Australien. Da vi kom der ned var den båd vi skulle med var den i stykker så det var ikke så godt men vi kom på en anden en. Da vi var der skulle vi ud på en ø først og var der i 2 timer. Da vi sejlede vider skulle vi sejle i 30 min også var vi på stranden den var mega smuk og hvid som kridt. Da vi havde været der i lugt tid skulle vi ud og snorkle klokken to til halv 4. Da vi var færdige med snorkleig skulle mig og min far ud og sea Bob og det var ekstremt sjovt det var lige som snorklig bar beder. Da vi kom hjem fra sejl tur gik jeg i poolen og svømmede. Så skulle vi spise på hungry Jacks og hjem af igen. Da vi var hjemme spillede jeg og læse også var det senge tid

10 February 2017

09:02 i dag skulle vi ikke noget andet ind af se hvor vores båd som vi skulle med var. Jeg stod på da jeg stod op og vi skulle poolen. Da vi ikke var der mere skulle vi spise frokost. Efter frokost spillede jeg tennis med min far og det var sjovt men jeg tabte igen :-) . Efter det slappede vi af og da vi skulle spise aftensmad var det rasturant tid. Vi spiste på mr.bones og jeg fik en mega god pizza så det var lækkert. Da vi kom hjem havde jeg ondt i mit øje af at det der poolen vand så jeg sov hurtigt.

9 February 2017

08:02 Jeg stod op klokken 9:30. Efter morgenmaden skulle vi ud og bade i et vandfald der hed ceder Creek falls det var mega smukt og vandet var godt. Vi så en skelpande og en varan. Efter vi havde været der og kommet hjem slappede vi af ind til klokken 5 hvor mig og min far spillede tennis jeg tabte 6-0 men det var sjovt. Da vi havde spist aftensmad var det slappe af tid med tv også var det sove tid
07:02 i dag skulle vi ikke noget så jeg stod op klokken 10 og efter morgenmaden gik jeg i poolen. Jeg sad meget i spa badet og rutsjede meget på rutsjebanerne. Da vi havde spist frokost og holdt siesta skulle hele familien bed og spille golf vi noget halvvejs og Jeppe føre ind til vider. Da vi var færdige spillede jeg tennis med Jeppe og min far. Da vi spiste aftensmad fik vi ris med kyllingespyd. Min mor og far gik også en tur og de så en possom. Da jeg havde slappede af og læsete skulle jeg sove.

7 February 2017

06:02 da klokken blev 10 skulle vi ud af huset og køre videre. Vi køre til klokken var 1( 300 km) og da vi kom frem skulle vi i poolen. Der var to rutsjebaner i poolen og spa bad da vi kom op fra poolen af gik vi hjem og fik en snak. Da min mor og far skulle ud og handle gik vi ned til nogle hoppeborge og jeg blev helt vil svedig. Da vi kom hjem og spiste så vi tv og jeg skriv også et brev til min klasse. Da vi havde skrev brev og læste skulle vi i seng og sove.
05:02 i dag skulle vi køre til townswill, vi kørte 450 km men det var helt fint fordi at der var mega smukt uden for. Da vi kom til townswill var der en mega sød hund som ville lege hele tiden. Da vi havde taget vores toilet ting( fordi vi skulle kun være der i en dag) gik vi ned til en waterpark som var sjov med lille og det var fint nok. Da vi kom hjem leget vi med hunden, læse og spillede ind til aftensmaden som var Fich and Chips så det var lækkert men også vi for meget fortyre. Da vi have slappede af var det tid til af komme i seng

5 February 2017

04:02 i dag skulle vi ikke noget rigtig så jeg stod op klokken 9:30 og spiste Coco pops med havregryn. Efter jeg vi lidt mere frask gik vi i poolen og efter det var der frokost. Efter frokosten skulle vi i verdens ældste jungle i verden den var mega smuk og vi så også en masse dyr. Da vi kom ud af jungle og skulle med bussen hen til vores bil sagde ham der kørte bussen om vi havde set en slange med det havde vi ikke også forklarede han os om 8 meter lange phytorn slanger som var i jungle så det var lidt klamt. Efter det var det mad tid og vi spiste kebab i byen som var lidt anderledes ind dem i Danmark. Efter det spillede jeg lidt og lavede lektier også var det senge tid
03:02 i dag skulle vi på skyrail det er et sted hvor man sad i en gondol. vi stod op klokken 8 fordi vi skulle der ud og da vi var oppe i en gondol og kikkede ned i en regnskov en af verdens største og nok også smukkeste. Der var 3 steder på turen hvor man kunne opleve noget, det første var regnskoven. Den anden var hvordan Australien så ud for 10000 år siden. Og det sidste var bare en by. Vi havde 3 timers vente tid før torvet kom. Da det kom skulle vi køre i 1:30 time og der var mega smuk på torvet med vand fald og tunneler. Da tog turen var over skulle vi hjem og da vi kom hjem spiste vi aftens mad og spillede osv.

3 February 2017

02:02 jeg stod op klokken 10. Idag skulle vi ikke noget så da jeg stod op spillede jeg ind til frokost. Efter frokost gik vi på 4 mile Beach vi svømmede ikke fordi der var krokodiller og jelley fish. Vi fandt også en trappe op til et sted hvor man kunne kikke og se ud over vandet, efter det fik vi en milkshake og så kørte vi hjem. Vi gik i poolen og leget med et ny bold som jeg havde købt. Vi gik på rasturant som hed salsa den var super god med god mad og en lækker dessert. Efter det blev klokken 9:30 så vi kørte hjem og sov

2 February 2017

1:02 i dag bliver det 100% den bedste dag ever vi skal på great barierer reef. Vi skulle op klokken 7 og vi sejlede 8:30. Efter vi havde sejlede i 80 min var vi der på det første sted (der var 3) var det lige som om at være i et akvarium det var mega smukt og vi svømmede i så lang tid man kunne det første sted og efter det var der frokost. Da vi havde spist frokost var vi på det andet sted og Der var lige så smukt som den første også tingte jeg kan det blive smukker og det kunne det. Der var masser af kroraller og fisk og find Nemo fisk så det var mega smukt (der var også lidt jelly fish men det var okay) da vi var færdig med sejl turen var det hjem og slappe af. Da det var aftensmad tid fik vi bøf,mejs,bønner og ris. Til sidt på dagen var det se film tid.

1 February 2017

31:01 i dag skulle vi til krokodille show. Da vi havde parkere vores ting skulle vi køre 30 min. Da vi var der skulle vi direkte til en båd der sejlede os til krokodille og de gav dem mad. Efter både turen gik vi rundt og så parken. Klokken 2 var det slange show det var sjovt og man fik meget af vide. Efter det var der krokodille attack det var lidt uhyggeligt men også sjovt. Efter krokodille showet var det hjem af og da vi kom hjem slappede vi af en til aftensmaden. Efter aftensmaden så vi kong fu panda 3 færdig også skulle jeg sove.

31 January 2017

30:01 jeg sad i et flyvmaskine og kunne ikke sove på vej til Australien. Da vi kom til lufthavnen skulle vi udfylde en liste med en masse spørgsmål. Da vi kom hen til der hvor vi skulle hente vores bil og køre til vores lille hus gik det op for mig hvor smukt et land jeg var i. Da vi kom til huset som vi skulle bo i i 6 dage skulle vi sove, vi sov til klokken 1. Efter det var det slappe af tid og handle tid og også lidt spille tid. Da klokken blev 6 skulle vi spise og efter det så vi 35 min af Kong fu panda 3. Så var det tid til af sove